تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805185339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر نمایندگان به رئیس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تذکر نمایندگان به رئیس جمهور
کد خبر: ۵۵۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ - 08 December 2015


عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خانه ملت، منادی سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، 17 آذر ماه) تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر کاردرباره لزوم پرداخت مستمری بازنشستگان پیش از موعد براساس بیمه پرداختی سال‌های 29 و 30 سال خدمت.

تذکر گروسی نماینده شهریار به وزیر راه درباره لزوم تکمیل پل ورودی شهرستان قدس تا پایان بهمن 94

تذکر طیب‌زاده نماینده تهران به وزیر علوم درباره توضیح علت سخنرانی محکومان فتنه و سابقه‌داران جرایم امنیتی در دانشگاه‌های کشور در ایام 16 آذر.

تذکر ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر کاردرباره تسریع در پرداخت حقوق و معوقات بازنشستگان صنعت فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان به وزیر راه درباره لزوم توجه جدی به مشکلات حمل‌ونقل شهرستان مبارکه.

تذکر قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی درباره تسریع در جلوگیری از گسترش آنفلوآنزای خوکی در شرق کشور.

تذکر مجلس نماینده سنقر به رئیس‌جمهوردرباره توضیح علت تاخیر عدم پرداخت خسارت سرماخوردگی محصولات و کشاورزی شهرستان سنقر و کلیایی و همچنین به وزیر نفت درباره تسریع در تامین نفت سفید برای مردم شهرستان.

تذکر پیرموذن و اسدی نمایندگان اردبیل به وزیر بهداشت درباره توضیح علت بی‌توجهی به مشکلات حوزه سلامت استان اردبیل

تذکر جعفری نماینده خلخال به وزیر راه درباره لزوم ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های خلخال و کوثر.

تذکر سامری و قاضی‌پور نماینده خرمشهر و ارومیه به رئیس‌جمهوردرباره توضیح علت عدم تخصیص اعتبار به ستاد اربعین حسینی مستقر در روزهای شلمچه و مهران.

تذکر سامری نماینده خرمشهر به رئیس‌جمهور و وزیر نیرودرباره توضیح علت عدم اجرای طرح تخلیه پساب، نیشکر و حوضچه‌های ماهی سرازیر به خلیج فارس.

تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر راه درباره لزوم تغییر محل دریافت عوارض آزادراه قزوین و تذکر  رشت در محور امامزاده هاشم علیه السلام.

تذکر سالک نماینده اصفهان به رئیس‌جمهور وزیر کاردرباره لزوم تعیین تکلیف موضوع بازنشستگان فولاد و ذوب‌آهن.

تذکر امیرآبادی و آشتیانی نمایندگان قم به وزیر اقتصاد درباره توضیح علت اخذ مالیات بر ارزش افزوده از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های فرش خارج از کشور هنگام مرجوع کردن محصولات به داخل کشور.

تذکر سلطانی صبور نماینده رزن به رئیس‌جمهور درباره تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، بازنشسته و تامین سرانه و بدهی‌های مدارس.

تذکر دامادی نماینده ساری به وزیر علوم درباره توضیح علت تعلل خدمت علوم در اجرای مصوبه مجلس راجع به کمیته سه نفری تایید رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی.

تذکر قاضی‌پور و بشیری نمایندگان ارومیه و پاکدشت به وزیر خارجه درباره لزوم احضار سفیر آذربایجان و اخذ توضیح راجع به شهادت پنج شیعه در شهر نارداران آذربایجان.

تذکر  کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر اقتصاددرباره لزوم تدوین شیوه‌نامه نوین کارآمدی و نظارت بر بانک‌ها در راستای اعمال مدیریت واحد و هماهنگ و ارتقای بهره‌وری بانکی در کشور.

کارخانه‌ای، ذوالانوار، کریمی قدوسی، جوکار، کوثری، سلیمانی، آذین، سالک، دهقان، ذاکانی، بیرانوند، بذرپاش، هاشمی، آشتیانی عراقی، نادران، نقوی حسینی، رحماندوست، آصفری، ثروتی، خسروی، جمیری، آقاجری و علی‌محمدی به رییس جمهور درباره لزوم پاسخگویی قاطع و صریح به اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران و خدشه‌دار شدن صداقت دیپلماسی در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی.

تذکر کارخانه‌ای به وزیر علوم درباره لزوم تجدیدنظر در تراکم ساعات غیرموظف آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و رعایت استانداردهای آموزشی در مراکز آموزش عالی غیردولتی و به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم هشدار به موقع به مسافران در مبادی ورودی راه‌های مواجه با برف و کولاک قبل از ورود آنها.

تذکر دهقان نماینده چناران و طرقبه به وزیر نیرو درباره به شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی درخصوص رعایت حقوق کشاورزان و حقابه از سد ارداک و پرهیز از فشارهای غیرمنطقی به مردم.

تذکر امیرآبادی و آشتیانی نمایندگان قم به وزیر نیرودرباره درخواست صدور دستور مبنی بر آبگیری سد کوچری به طور کامل در اسرع وقت و به وزیر کشاورزی درباره رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان ناشی از آنفلوآنزای مرغی در سطح استان قم و به وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان استان قم علی‌رغم سپری شدن 15 ماه از مدت بازنشستگی.

تذکر حسینی صدر نماینده خوی به وزیر نیرو در خصوص بتنی کردن نهرهای روستاهای حوزه انتخابیه و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص احداث نهر و کانال.

تذکر سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر نفت در خصوص تغییر تعرفه گاز استان همدان

تذکر رسول خضری نماینده سردشت و پیرانشهر به وزیر دادگستری در خصوص تسریع در تامین پزشک قانونی شهرهای حوزه انتخابیه و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص استخدام کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی

تذکر قاضی پور، نادران، امیرآبادی فراهانی، دهقان، نمایندگان مردم ارومیه، تهران، قم و چناران به وزیر اقتصاد در خصوص پرهیز از دریافت مالیات به صورت علی الرأس.

تذکر منظری توکلی نماینده بافت به وزیر تعاون در خصوص عدم پرداخت بازنشستگان شرکت فولاد.

تذکر رحماندوست نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص چاپ و نشر گزارش جلسه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در کتابچه تمام گلاسه و تضعیف بودجه ایثارگران.

تذکر جدگال نماینده چابهار به وزیر راه در خصوص تسریع در آسفالت راه‌های روستایی و تذکر به وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی به بیماری آنفولانزا در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان.

تذکر دهقان نماینده چناران به وزیر نیرو در خصوص تذکر به شرکت آب منطقه‌ای، خراسان رضوی جهت جلوگیری از فشار غیر منطقی به مردم در خصوص اخذ اجاره بها بابت املاکی که در 40 سال گذشته در مالکیت مردم بوده است.

تذکر منظری توکلی نماینده بافت به وزیر بهداشت در جهت رسیدگی به وضعیت آنفولانزا در کرمان.

تذکر حسینی صدر، مروی، حسینی، عزیزی، اسدی، احمدی، برومندی، رجایی، عباسی، زارع، قره سید رومیانی، علیپور، عبدالله زاده، جعفرزاده، دوگانی، محمدی، نمایندگان مردم در مجلس به وزیر علوم در خصوص تعلل وزارت علوم در اجرای مصوبه شورای اسلامی تشکیل کمیته سه نفره در حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی.

تذکر قاضی پور به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در الزام متخصص کودکان به شهرستان سردشت.

تذکر خجسته نماینده همدان به وزیر تعاون درباره ضرورت افزایش حقوق بازنشستگان و به وزیر نیرو در خصوص آبرسانی به همدان از سد تالوار بعد از 10 سال.

تذکر قاضی پور و جهانگیرزاده به رئیس جمهور و وزرای راه و کشور در خصوص رسیدگی به مسافران بین راهی شمال و غرب کشور و بی‌تکلیفی مسافران در ترمینال غرب تهران.

تذکر سامری نماینده خرمشهر به رئیس جمهور در خصوص علت عدم جلوگیری سازمان حفاظت محیط زیست از سرازیر شدن طرح نیشکر در غرب خرمشهر.

تذکر حقیقت پور و سعیدی به وزیر خارجه در خصوص لزوم اعلام موضع رسمی دولت در محکومیت هجوم نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان به حسینیه بی بی رحیمه در شهر نارداران و به شهادت رساندن جمعی از نمازگزاران و عزاداران حسینی.

تذکر مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور در خصوص ضرورت بازسازی آثار تاریخی اصفهان.

تذکر احمدی لاشکی نماینده نوشهر، به وزیر بهداشت در خصوص علت تاخیر اجرای پروژه بیمارستان نوشهر و مرزن آباد چالوس.

تذکر خجسته و قاضی پور به وزیر نفت در خصوص ثابت ماندن کارمزد جایگاه‌های سوخت.

تذکر سلطانی نماینده بروجن به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص باقیماندن سیب زمینی روی دست کشاورزان.

تذکر خضری به وزیر نفت در خصوص توجه به گازرسانی در شهرهای سردشت و پیرانشهر و جلوگیری از قطعی گاز و سوخت در این مناطق.           

تذکر حسن پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر خارجه در خصوص آزادی اکبر بیگلری و شهروندان دیگر ایرانی در افغانستان خارج از کشور که اسیر گروگانگیران شده‌اند.

تذکر خضری نماینده سردشت به وزیر محترم نیرو درباره تسریع در حل مشکلات روستاهای پیرانشهر.

تذکر محمدرضا رضایی نماینده جهرم به وزیر نیرو درباره تسریع در آبرسانی به جهرم از سد سلمان فارسی و تذکر به جهاد کشاورزی در خصوص عدم توجه به وضعیت نامطلوب کشاورزان در جهرم و تذکر به رئیس جمهور درباره توجه به جمعیت فارغ التحصیل جویای کار و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در فاینانس راه‌آهن جهرم- شیراز- لار- بندرعباس.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن