تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814277701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابهام در تراکتور باقی ماند: سرگیجه تونی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابهام در تراکتور باقی ماند: سرگیجه تونی
باشگاه تراکتورسازی را باید یکی از پرحاشیه ترین باشگاه های لیگ برتری در چند هفته گذشته نامید.

به گزارش "ورزش سه"، تونی اولیویرا بعد از نتایج ناامید کننده در نیم فصل نخست جایگاهش روی نیمکت تراکتورسازان متزلزل تر از همیشه شد تا جایی که طی یک هفته گذشته شرایط به نحوی رقم خورد که همه منتظر برکناری او و حضور مربی جدید روی نیمکت تیم محبوب آذربایجان بودند اما با وجود تمام خبرهایی که در ارتباط با خداحافظی این پیرمرد پرتغالی به گوش رسید اما تونی باز هم در تمرینالت حاضر شد تا شاگردانش را برای بازی حساس با استقلال آماده کند.

سرگیجه تونی تا جایی پیش رفت که حتی رسانه های پرتغالی هم از اتفاقات رخ داده در اطراف این مربی تعجب کردن به خصوص روزنامه آبولا چاپ لیسبون که تمامی اخبار سرمربی تراکتور را ریز به ریز پوشش می داد. آبولا در روزهای گذشته بارها خبر جدایی و ابقای تونی اولیویرا را منتشر کرد و در نهایت هم نوشت که تونی با وجود شرایط بدی که داشت همچنان در سمت خود ابقا شد.

اما این اتفاقات در حالی اخبار تراکتورسازان را تحت الشعاع خود قرار داد که باشگاه تبریزی در چند روز گذشته با انتشار لیست کاندیداهای داخلی و بومی عملا بر تصمیم خود برای قطع همکاری با مربی پرتغالی صحه گذاشتند اما گویا اتفاقات پشت پرده زیادی رقم خورد که تمامی این تحرکات بی نتیجه ماند و مربی دیگری جانشین تونی نشد! آن چه محرز است این که دود این اتفاقات تنها به چشم تراکتورسازی و طرفدارانش می رود و نه هیچ کس دیگر چون تیمی که بیشترین مهره برای رسیدن به عناوین قهرمانی را در اختیار داشت حالا به روزی دچار شده که دیگر هیچ فوتبالی روی آن به عنوان تیمی مدعی قهرمانی حساب باز نمی کند.

تونی اولیویرا (سرمربی) تراکتورسازی تبریز

ارسال به تلگرام


11:21  1394/09/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن