تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت 4 عضو داعش در لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بازداشت 4 عضو داعش در لبنان
نیروهای امنیتی و ارتش لبنان در ادامه روند انهدام هسته‌های تروریستی، چهار عنصر وابسته به گروه تروریستی «داعش» را دستگیر کردند.
به گزارش نامه نیوز، نیروهای امنیتی و ارتش لبنان چهار تن از عناصر وابسته به گروه تروریستی «داعش» که با تروریست‌های فعال در سوریه نیز در ارتباط بودند، را دستگیر کردند.
 
به گزارش روزنامه «السفیر»، برخی عناصر لبنانی گروه تروریستی داعش به منظور تشکیل هسته‌های تروریستی یا انتقال داوطلبان جدید به شهر «رقه» سوریه همچنان فعالیت می‌کنند. انتقال عناصر به رقه با هدف بیعت با سرکردگان این گروه تروریستی و سپس مشارکت در عملیات تروریستی صورت می‌گیرد.
 
بر اساس این گزارش، نیروهای مدیریت اطلاعات ارتش لبنان اخیرا دو شهروند لبنانی که قصد سفر به شهر رقه سوریه داشتند را دستگیر کردند.
 
این دو عنصر به دنبال مشارکت در دوره‌های آموزشی گروه تروریستی داعش در سوریه و بازگشت به لبنان به منظور اجرای عملیات امنیتی در بیروت یا شهر طرابلس بودند.
 
از طرفی شعبه اطلاعات نیروهای امنیتی لبنان نیز یک تبعه سوری را که برای داعش سربازگیری می‌کرد، نیز دستگیر کردند.
 
از طرفی دیگر، کمتر از 48 ساعت پس از دستگیری یکی از عناصر داعش در بیروت توسط نیروهای امنیتی و کشف و ضبط مقادیری زیادی اسلحه و مهمات، نیروهای ارتش نیز موفق به دستگیری سرکرده اصلی این هسته به نام اختصاری «جهاد.أ.غ» شدند.


منبع: ایسنا


۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن