تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوچ اینستاگرامی پرسپولیسی ها


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کوچ اینستاگرامی پرسپولیسی ها
کوچ اینستاگرامی پرسپولیسی ها یکی از چالش های عمده فضای مجازی که البته اجتناب ناپذیر هم هست چالش بی پروایی است. چالشی که بیش از هر کس گریبان سلبریتی ها را در این فضا می گیرد.


به گزارش فرهنگ نیوز  به نظر می‌رسد یکی از چالش های عمده فضای مجازی که البته اجتناب ناپذیر هم هست چالش بی پروایی است. چالشی که بیش از هر کس گریبان سلبریتی ها را در این فضا می گیرد. آنها که گاهی واکنش های تندی از خود به نمایش می گذارند و گاهی خیلی آهسته از کنار توهین ها می گذرند و گاهی هم به ارشاد می پردازند.
 
مثلا همین چند هفته پیش بود که بهنوش بختیاری که از فعالان اینستاگرام به حساب می آید در واکنش به صحبت های تند یکی از فالورهایش او را با لحن بدی مخاطب قرار داد و حسابی از خجالت وی درآمد.
 
اما در جدیدترین چالش، مهدی طارمی و چند تن دیگر از پرسپولیسی‌ها عطای اینستاگرام را به لقایش بخشیدند و به‌طور کلی صفحاتشان را بستند. 
 
طارمی مهاجم ملی پوش باشگاه پرسپولیس و آقای گل رقابت های لیگ برتر که در پی از دست دادن موقعیت های گل متعدد طی هفته‌های اخیر، مورد  انتقاد کاربران قرارگرفته بود، ابتدا گزینه پند و نصیحت را در دستور کار قرار داد اما وقتی مخاطبان همچنان به انتقادات شدید خود ادامه دادند، تصمیم گرفت صفحه اش را در اینستاگرام ببندد. 
 
پس از این حرکت طارمی تعداد دیگری از بازیکنان باشگاه پرسپولیس صفحه شخصی اینستاگرامشان را پاک کردند. رضا نورمحمدی، سوشا مکانی، محسن بنگر، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان از جمله بازیکنان هستند.


منبع: مشرق


94/9/17 - 10:12 - 2015-12-8 10:12:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن