تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه خواستار نشست شورای امنیت درباره اقدامات ترکیه در عراق و سوریه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است تا مذاکراتی را پشت درهای بسته در خصوص اقدامات نظامی ترکیه در سوریه و عراق برگزار کند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دیپلمات ها روز دوشنبه تاکید کردند: در تازه ترین نشانه از افزایش تنش در روابط مسکو و آنکارا، روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است تا در نشستی پشت درهای بسته در خصوص اقدامات نظامی ترکیه در سوریه و عراق گفتگو کند.
دفتر نمایندگی روسیه در سازمان ملل در این خصوص اظهار نظر نکرده است. ولی دیپلمات های شورای امنیت تصریح کردند که احتمالا در این نشست در خصوص سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو 24 روسیه توسط جنگنده های ارتش ترکیه نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد. روابط روسیه و ترکیه از زمان وقوع این حادثه به شدت متشنج شده است.
یک دیپلمات آگاه در این باره گفت: ما جزییاتی در این خصوص در اختیار نداریم ولی روسیه خواستار مذاکره در زمینه اقدامات ترکیه در سوریه و عراق شده است.
دیپلمات ها گفتند: مذاکرات شورای امنیت قرار است با حضور 15 کشور عضو در ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی امروز سه شنبه پشت درهای بسته آغاز شود.
آمریکا به عنوان رئیس شورای امنیت در ماه جاری، ریاست مذاکرات را بر عهده خواهد داشت. عراق اخیرا ترکیه را به نقض حاکمیت ارضی این کشور ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن