تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمی خواهیم کارت اعتباری خرید به سرنوشت وام خودرو دچار شود


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: تقریبا یک ماه از اعلام تاریخ ارائه کارت های اعتباری خرید کالاهای داخلی گذشته، اما ظاهرا برخی مشکلات، باعث به تعویق افتادن اجرای آن شده است. این تاخیر نه تنها باعث دلسردی متقاضیان شده بلکه مشکلاتی را برای تولیدکنندگان و فروشندگان کالاهای مشمول این طرح به دنبال داشته است. با محمد طحان پور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی که صنف تحت نظارت وی جزو مشمولان این طرح بوده درباره دلایل به تعویق افتادن اجرای این طرح گفت وگو کرده ایم که می خوانید:
آیا اجرای طرح کارت اعتباری خرید منتفی شده است؟
خیر، هیچ دستورالعمل یا بخشنامه ای از سوی مسئولان مربوطه مبنی بر لغو این طرح صادر نشده است. اما ظاهرا اجرای طرح برای بررسی و سیاستگذاری کمی به تعویق افتاده است که این تاخیر در نهایت منجر به عملکرد بهتر کارت ها در جهت رفع رکود و ایجاد رونق در بازار تولیدات داخلی خواهد شد. این درحالی است که بودجه ای برای اجرای کارت اعتباری خرید درنظر گرفته شده که خود نشان از اجرایی بودنش دارد.
پس مشکل کجاست؟
با توجه به تنوع زیاد محصولاتی که شامل این طرح می شود، باید پیش بینی های دقیق تری در این زمینه انجام شود. به عنوان مثال این که آیا باید کارتخوان مخصوصی در اختیار فروشگاه های مختلف قرار گیرد یا این که نرم افزار مخصوصی مربوط به هر یک از کالاها روی کارت اعتباری نصب و اجرایی شود. اینها مواردی است که اجرایی شدن طرح را با تاخیر مواجه کرده، اما آنچه مهم است نتیجه کار خواهد بود. چون قرار نیست واحدهای صنفی و متقاضیان با مشکل مواجه شوند.
این نگرانی وجود دارد که این طرح به سرانجام طرح وام 25 میلیونی خرید خودرو منجر شود؟
شاید ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جام جم ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن