تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813057668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستای مسینان - تجربه سفری آسان


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول: جاهای دیدنی کرمان: روستای مسینان   در منطقه ای خوش آب و هو از شهرستان شهر بابک روستایی به نام مسینان واقع شده است که برای رسیدن به آن باید از مناطق کوهستانی و دهنه بیاض عبور کرد و پس از عبور از این دهنه به روستای مسینان این منطقه کوهستانی با آب و هوای خنک و دلپذیر می رسیم. در حاشیه روستا و دهنه بیاض، رودخانه ای فصلی و جنگل گز وحشی میزبان دوستاران طبیعتند و همچون دروازه ای طبیعی خوش آمدگوی ساکنین است. نام مسینان از مس گرفته شده است از آن جهت که در کوه های اطراف آن معادن مس موجود است.
جاهای دیدنی کرمان روستای مسینان (۴)
  مسینان را بی شک می توان از جهت باغ های سرسبز، رودهای جاری در کنار میوه ها و گل های رنگارنگ، کوه های استوار و سایه ستبر درختان گردو بهشت شهرستان بابک نامید. همچنین در اکثر سال ها از اوایل زمستان تا اواخر فروردین کوه های سربه فلک کشیده آن پوشیده از برف می باشند. منطقه مسنیان دارای ۳۰ الی ۴۰ آبادی ست که همگی از طبیعی بکر و بی نظیر بهره مندند. همچنین منطقه دارای رودخانه ای دائمی است که منتهی به کوه های بلند می شود و برای کوهنوردی و دوستداران طبیعت بسیار مناسب می باشد که آب آن به منطقه بیاض رفسنجان سرازیر می شود. اهالی سخت کوش منطقه از راه بافت قالی، کشاورزی و زراعت کسب درآمد می کنند و بادام و گردو اصلی ترین محصول کشاورزی آنان است ‌. در خصوص صنعت گردشگری نیز با توجه به بکر بودن این محل باید امکانات لازم از سمت مسئولان فراهم شود.



VN:F [1.9.16_1159]
زیبایی و جذابیت





فاصله مناسب از شهر





مسیر دسترسی مناسب





ارزش بازدید







امتیاز: 2.3 از 5 (از مجموع 1 رای داده شده)

ثبت رای













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن