تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری برابر نماینده اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک در اصفهان برابر آینده سازان میهن با نتیجه 90 بر 61 به پیروزی دست یافت.
به گزارش تابناک مرکزی ، دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که از ساعت 16 در اصفهان دو تیم آینده سازان میهن و شهرداری اراک به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم بسکتبال شهرداری اراک که در دیدار دور اول موفق به شکست نماینده اصفهان شده بود در کوارتر اول بازی با نتیجه 23 بر 11 به پیروزی دست یافت.
نماینده استان مرکزی در کوارتر دوم نیز با نتیجه 45 بر 24 به پیروزی دست یافت تا در نیمه اول این دیدار یاران کسایی پور برنده به رختکن بروند.
در پایان این دیدار با برتری 90 بر 61 تیم بسکتبال شهرداری اراک به پایان رسید تا نماینده استان مرکزی ششمین برد خود را کسب کند.
در دیگر دیدارهای این هفته تیم شیمیدر تهران 76 بر 72 برابر شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.ثامن مشهد برابر پتروشیمی بندر امام با نتیجه 94 بر 83 مغلوب شد. پالایش نفت آبادان 81 بر 68 از سد دانشگاه آزاد اسلامی گذشت.شهرداری تبریز با نتیجه 58 بر 53 مغلوب نیروی زمینی تهران شد.
گفتنی است در هفته دوم دور دوم این رقابت ها دوشنبه 23 آذرماه از ساعت 16 تیم بسکتبال شهرداری ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن