تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813152195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شياطين سرخ بدون روني به صعود مي‌انديشند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شياطين سرخ بدون روني به صعود مي‌انديشند
شياطين سرخ براي بقا در ليگ قهرمانان بدون ستاره گلزن خود محكوم به پيروزي هستند. هفته آخر مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري هشت ديدار آغاز مي‌شود و منچستريونايتد به هر سه امتياز ديدار خارج از خانه خود نياز مبرم دارد.
نویسنده : شيوا نوروزي 


شياطين سرخ براي بقا در ليگ قهرمانان بدون ستاره گلزن خود محكوم به پيروزي هستند. هفته آخر مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري هشت ديدار آغاز مي‌شود و منچستريونايتد به هر سه امتياز ديدار خارج از خانه خود نياز مبرم دارد.
گروه A:كهكشاني‌ها خيالشان از بابت صعود راحت است اما براي صعود به عنوان تيم صدرنشين بايد مالمو را از پيش‌رو بردارند. رئال‌مادريد در آخرين بازي مرحله گروهي در سانتياگو برنابئو پذيراي قعرنشين گروه است. رئال با چهار برد و يك تساوي كه از ديدارهاي قبلي خود كسب كرده 13 امتيازي است و صدرنشين گروه است. بازي رفت دو تيم دو بر صفر به سود سفيدپوشان تمام شده و بعيد است كه در برابر نماينده سوئد به مشكل بخورد. در ديگر ديدار گروه پاريسي‌ها به‌رغم اينكه صعودشان به دور بعد قطعي شده با تمام قوا به مصاف شاختار مي‌روند. پاري سن ژرمن 10 امتيازي در بازي رفت سه بر صفر پيروز ميدان بوده است. زلاتان و هم‌تيمي‌هايش اميدوارند در مقابل هواداران خودي باز هم موفق به شكست شاختار شوند. شاختار و مالمو با سه امتياز شانسي براي صعود ندارند.
گروه B: اوضاع گروه دوم پيچيده‌تر از ساير گروه‌هاست. حضور منچستريونايتد و تلاش آنها براي صعود ساير تيم‌ها را به تكاپو انداخته است. شياطين در حالي با وولفسبورگ صدرنشين بازي مي‌كنند كه قرمزها هشت امتيازي هستند و تيم آلماني 9 امتيازي، منتها امتياز ميزباني اميد اول تيم وولفسبورگ به شمار مي‌رود، به ويژه آنكه بازي رفت را هم با شكست دو بر يك پشت سرگذاشته‌اند. نماينده آلمان در حال حاضر در رده پنجم بوندس‌ليگا قرار دارد. تيم فان‌خال هم جايگاه پنجم را در جزيره در اختيار دارد. قرمزپوشان در آخرين ديدار خود در ليگ برتر با تساوي بدون گل مقابل وستهام متوقف شده‌اند. من يونايتد كه تحت هر شرايطي بايد هر سه امتياز را به چنگ بياورد با حاشيه‌سازي وين روني روبه‌رو شده است. مهاجم منچستر كه در بازي قبل تيمش نيز غايب بود اين بار به دليل مصرف مشروبات الكلي از سوي سرمربي از تركيب تيم در آستانه بازي حساس با وولفسبورگ كنار گذاشته شده تا نگراني‌هاي فان‌خال بيش از پيش شود. اوضاع زماني پيچيده‌تر مي‌شود كه آيندهوون در بازي ديگر گروه ميزبان زسكاست. هلندي‌ها نيز براي صعود همچنان اميدوارند. آيندهوون هفت امتيازي است و در صورت پيروزي برابر روس‌ها و شكست يا تساوي منچستر به عنوان تيم دوم به مرحله حذفي صعود مي‌كند. آيندهوون در ليگ هلند جايگاه سوم را در اختيار دارد.
گروه C: امشب دعواي صدرنشيني بين اسپانيا و پرتغال حسابي بالا مي‌گيرد. بنفيكا به استقبال اتلتيكومادريد مي‌رود. پرتغالي‌ها اميدوارند به هر شكل ممكن از پس مهمان امشب خود برآيند و به عنوان تيم اول جشن صعود بگيرند. در اين گروه بنفيكا و اتلتيكو هر دو 10 امتيازي‌اند اما تيم مادريدي به لطف تفاضل گل بهتر در رده اول قرار دارد. حتي يك تساوي نيز تيم دوم مادريد را به عنوان صدرنشين راهي دور بعد مي‌كند. با اين حال بازيكنان بنفيكا كه بازي رفت را دو بر صفر و با پيروزي پشت سرگذاشته‌اند، تلاش مي‌كنند اين بار در خانه قدرت فوتبال خود را به رخ حريف لاليگايي بكشند. البته اتلتيكو اين اواخر در ليگ اسپانيا نتايج خوبي كسب كرده و بالاتر از رئال در رده دوم قرار دارد. گالاتاسراي چهار امتيازي نيز ميزبان آستانه قعرنشين است.
گروه D: آرامش بر اين گروه حاكم است. از يك طرف تكليف تيم‌هاي صعودكننده از قبل روشن شده و از يك طرف هم سيتي در خانه كار راحتي در پيش دارد. منچسترسيتي به مصاف مونشن گلادباخ مي‌رود. آبي‌پوشان 9 امتياز اندوخته‌اند و براي گرفتن سه امتياز ديگر برنامه‌ريزي كرده‌اند. البته نيم‌نگاه آنها به اسپانياست، جايي كه سويا ميزبان يوونتوس است. بانوي پير با 11 امتياز در رده اول قرار دارد و در صورت تساوي هم مي‌توانند جايگاه خود را حفظ كند. با توجه به نتايج ضعيف سويا در اين فصل و باخت دو بر صفر بازي رفت بعيد است كه براي يووه ايجاد زحمت كند.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن