تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریان سازی فرهنگی یكی از اهداف قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم(ص) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهركرد خبر داد: جریان سازی فرهنگی یكی از اهداف قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم(ص) است معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهركرد گفت: قرائت زیارت پیامبر اعظم(ص) نوعی جریان سازی فرهنگی و آشنایی با معارف آن حضرت می باشد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر ساعت 20:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، نوذر حیدری در جلسه ستاد گرامی داشت پیامبر اعظم (ص) شهرستان،از قرائت زیارت نامه از بعیدپیامبر در روز ۱۹ آذر مصادف با ۲۸ صفر در میدان امام زادگان دو معصوم (س) شهر شهركرد خبر داد.
وی ترویج فرهنگ دینی در جامعه با تمسك به سیره نبوی(ص)، معرفی سیره نبوی به جهانیان، هماهنگی حداكثری دستگاههای فرهنگی و اجرایی در معرفی شخصیت پیامبر(ص) و نهادینه كردن فرهنگ قرائت زیارت حضرت رسول (ص) را از اهداف برگزاری مراسم قرائت زیارتنامه پیامبر عنوان كرد. حیدری در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه كتاب و آثار تجسمی با موضوع ابعاد شخصیتی پیامبر اعظم الشان اسلام(ص)،برگزاری عصر شعر، مسابقه پیامبر شناسی، تهیه و نصب بنر و پوستر تبلیغی قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از مهمترین برنامه های فرهنگی این ستاد می باشد.
وی در پایان همكاری و هم افزایی دستگاهها و نهادهای دولتی در برگزاری هر چه باشكوهتر مراسم قرائت زیارت نامه رسول(ص) را خواستار شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن