تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله نورمفیدی: ۹۰ درصد عزاداری ها از محتوا خارج و به ظواهر می پردازند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: امروزه ۹۰ درصد عزاداری ها از شکل محتوایی و جایگاه اصلی خارج و توجه به ظواهر سوگواری ها جایگزین آن شده است.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در چهارمین همایش وقف و رسانه در گرگان افزود: این در حالی است که بیان فلسفه قیام امام حسین (ع) و اهداف نهضت عاشورا ، مطالبه مسلمانان و بسیاری از آزادیخواهان جهان است.
نماینده مردم استان گلستان درمجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مکتب عاشورا نگهبان اسلام و تداوم بخش آن است، اما هم اینک عزاداری های آن از جایگاه اصلی فاصله گرفته و باید به شکل محتوایی آن دید فراتری داشته باشیم.
امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی در کربلا معلی ، تصریح کرد: اربعین تنها یک زیارت نیست، بلکه یک تظاهرات میلیونی است که در جهان منعکس می شود و باید به خوبی از آن استفاده کرد، زیرا قیام امام حسین (ع) می تواند برای همه جهان پیام داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین با اشاره به مساله وقف گفت: وقف از مسائلی است که در قرآن و احادیث زیاد به آن پرداخته شده و آنچه را که اسلام به آن ترغیب و تشویق می کند، بدون شک دارای فلسفه و حکمتی است.
آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: وقف به عنوان یک منبع مالی در اسلام دیده شده است و اگر این ... [ مشاهده متن کامل خبر در همشهری آنلاین ]

دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن