تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم کوتاه «تیتریک» در شیراز اکران شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
فیلم کوتاه «تیتریک» در شیراز اکران شد

فیلم تیتر یک


شناسهٔ خبر: 2994012 - دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
استانها > فارس

شیراز- فیلم کوتاه «تیتریک» کاری از یک روزنامه نگار شیرازی در تالار حافظ شیراز اکران شد. به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم کوتاه به نویسندگی و کارگردانی ملیحه فریدفر روزنامه نگار شیرازی ساخته شده و امروز با حضور مسئولان ارشاد فارس، اهالی فرهنگ و سینما اکران شد. رئیس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس در مراسم نمایش این فیلم بیان کرد: شیراز بعد از شهرهایی از قبیل تهران و اصفهان سینمای هنر و تجربه را راه اندازی کرده و از این بابت خوشحالیم که این رویداد هنری در شیراز انجام شد. مهدی رنجبر با اشاره به اینکه سینمای هنر و تجربه 25 آذر با حضور چهره های سینمایی کشور آغاز می شود، افزود: یکی دیگر از برنامه های ما برگزاری طرحی با عنوان آپارات است که هدفمان معرفی چهره های سینمایی استان فارس است. در ادامه مراسم ملیحه فریدفر با اشاره به نحوه تولید این فیلم بیان کرد: فیلم تیتر یک ظرف دو روز فیلمبرداری شد و یکی از ویژگی های کار این بود که برای تولید آن هیچ هزینه ای پرداخت نشده است. وی گفت: سعی داشتم در این کار گوشه هایی از دغدغه های رمزمره و فعالیتهای خبرنگاران در شیراز را به تصویر بکشم.

همچنین در این مراسم امین جعفری مدیر کل کتابخانه های استان فارس نیز در جریان این مراسم نیز بیان کرد: فارس امروز را باید غنیمت بشماریم و از داشته های فرهنگیمان حمایت کنیم. وی بیان کرد: شرایط فرهنگ در استان ما امروز به مرحله ای رسیده که اکنون وظیفه داریم از تمام داشته هایمان حمایت کنیم. در ادامه مراسم بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در سخنانی ضمن تبریک روز دانشجو بیان کرد: نباید روز دانشجو را محصور در فرهنگ، هنر  پژوهش و یا حتی علم بدانیم. وی گفت: روز دانشجو همه این بخشها را با هم دارند و امیدواریم هیچ وقت رنگ و بوی روز دانشجو از دست نرود. در ادامه مراسم فیلم تیتر یک نمایش داده شد و امیر عفاف منتقد سینما و روزنامه نگار نیز به بحث و بررسی درباره این فیلم پرداخت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن