تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابر پیاده قربانی سرعت بالای خودروی زانتیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خطب شکن ، شب گذشته برخورد یک دستگاه زانتیا با عابر پیاده، منجر به مرگ وی شد. در این حادثه که در بلوار دکتر عظیمی روبروی دفتر موسسه ی آتش نبرد اتفاق افتاد، راننده ی خودروی سواری پس از تصادف از محل حادثه فرار کرد که با ثبت شماره ی پلاک، خودروی وی توسط نیروی انتظامی ضبط شد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی آران و بیدگل در گفت و گو با خطب شکن علت مرگ عابر پیاده را جراحت از ناحیه ی سر و گردن عنوان کرد.
علی قربانیان در مورد جان دادن عابر گفت: وی پس از حادثه با کمک شاهدان عینی، به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد، ولی علی رغم انجام عملیات های احیا، حادثه دیده در ساعت ۱۰:۳۰ شب جان سپرد.
به گفته ی شاهدان عینی علت این حادثه سرعت زیاد خودروی زانتیا در لاین سمت راستی بلوار بوده است. گفته می شود حادثه در حالی رخ داده که عابر پیاده در حال ورود به خیابان برای عبور از عرض بلوار بوده است.
طبق شنیده ها قربانی حادثه از اهالی ابوزیدآباد و راننده از اهالی آران و بیدگل بوده است. [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
عابر پیاده قربانی سرعت بالای خودروی زانتیا شد






دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن