تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803905386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی‌محمدی: تعطیلی به ضرر بالای جدولی‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: علی‌محمدی: تعطیلی به ضرر بالای جدولی‌هاست
هافبک صبای قم تعطیلی لیگ را به ضرر تیم‌های بالای جدول می‌داند اما از سوی دیگر تاکید دارد باید شرایط تمرینی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان را نیز در نظر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین علی‌محمدی در خصوص وضعیت صبا اظهار کرد: با گذشت زمان از نظر فنی شرایط بهتری پیدا کردیم. دو تعطیلی ابتدایی لیگ 100 درصد به نفع ما شد چون آمادگی بدنی بازیکنان عقب‌تر از نفرات سایر تیم‌ها بود اما وقفه‌های بعد از آن به ضرر صبا شد چون روند رو به رشدی داشتیم و خوب امتیاز می‌گرفتیم.

او ادامه داد: این وقفه‌ها نه تنها به ضرر ما است بلکه برای سایر تیم‌های بالای جدول که در رقابت هستند نیز مشکل ایجاد می‌کند. اگر لیگ هر دو هفته یک بار 20 روز تعطیل باشد بازیکن از شرایط مسابقه دور می‌شود. البته باید به تیم‌های ملی امید و بزرگسالان کمک کرد تا در برنامه‌ریزیشان مشکل ایجاد نشود.

هافبک صبا با بیان اینکه شرایط خوبی در تیم ما وجود دارد، گفت: بعد از بازی سیاه جامگان چند روز استراحت کردیم و دو، سه روز است تمریناتمان را از سر گرفتیم. این وقفه‌ها برای صبا خوب نیست ولی ما هم باید مثل همه تیم‌ها طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ عمل کنیم. اگر تعطیلی‌های پیاپی نباشد بهتر است ولی با این اوصاف هم بازیکنان صبا آمادگی خود را حفظ می‌کنند.

علی محمدی ابراز کرد: اولین بدنسازی فصل ما بعد از هفته پنجم بود که اگر زودتر اتفاق می‌افتاد و آن را یک ماه پیش از شروع لیگ انجام می‌دادیم مطمئنا جایگاه بهتری از چهارمی فعلی داشتیم ولی هنوز هم دیر نشده و کادر فنی و بازیکنان زحمت می‌کشند تا به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. ما هر بازی برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و فکر می‌کنم نتایج خوبمان در هفته‌های اخیر ادامه داشته باشد.

او در مورد اهداف صبا در این فصل گفت: با توجه به اینکه شرایط خوبی پیش از شروع لیگ نداشتیم هدف خاصی تعیین نشد. آقای دایی هم در مصاحبه‌هایشان هیچوقت قول کسب سهمیه یا قهرمانی نداده است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی داریم سه امتیازها را بگیریم چون شرایط جدول به گونه‌ای است که با یک باخت یا مساوی جایگاه تیم‌ها چند رتبه تغییر می‌کند.

علی‌محمدی در مورد بازی هفته چهاردهم با ملوان گفت: ملوان تیم ریشه‌داری است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. فکر نمی‌کنم کار راحتی مقابل این تیم داشته باشیم چون آنها هفته گذشته نشان دادند حقشان مقابل تراکتورسازی شکست نبود و بهتر از حریفشان کار کردند ولی این هفته ما میزبان خواهیم بود و برای قرار داشتن در بین تیم‌های بالای جدول محکوم به پیروزی مقابل ملوان هستیم. امیدوارم مردم قم مثل بازی با ذوب‌آهن از تیم حمایت کنند تا جایگاه تیم بالاتر از چهارم هم برود.

صبای قم جلال الدین علی محمدی

ارسال به تلگرام


12:29  1394/09/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن