تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان غربی و شهردار ارومیه ، روز دانشجو را تبریک گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار آذربایجان غربی و شهردار ارومیه ، روز دانشجو را تبریک گفتند استان‌ها > آذربایجان غربی - سعادت استاندار آذربایجان غربی و حضرت پور شهردار ارومیه ، روز دانشجو را با ارسال پیامی تبریک گفتند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، متن پیام سعادت استاندار آذربایجان غربی به شرح زیر است : بسمه تعالی 16 آذر روز دانشجو؛ یادآور حضور آگاهانه دانشجویان مسلمان در صحنه های مبارزه با رژیم ستمشاهی در کنار سایر اقشار انقلابی کشور عزیزمان ایران است و این ايستادگي، ایثار و فداکاري دانشجويان هرگز از حافظه تاریخی این مرز و بوم و ملت آگاه آن پاک نخواهد شد. در این رهگذر دانشجویان بسیاری جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی در ادوار مختلف به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند. بدینوسیله بر خود لازم می دانم که این روز تاریخی که در حقیقت روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته را به تمامی دانشجویانی که مسیر دانش جویی و پویایی و کمال را طی می کنند تا به قله های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، تبریک گفته و توفیق و سلامتی روز افزونتان را از درگاه احدیت خواهانم. همچنین محمد حضرت پور شهردار ارومیه نیز در پیامی این روز را به دانشجویان تبریک گفت که متن پیام بشرح زیر است : خیزش های دانشجویی در طول تاریخ مبارزاتی ملت مسلمان ایران همواره با هدف عدالتخواهی، قطع وابستگی و استقلال سیاسی بوده است و اوج مبارزات دانشجویی در شانزدهم آذرماه 32 و درآستانه سفر رئیس جمهور ایالات متحده به کشورمان که عامل اصلی کودتای 28 مرداد همان سال بود، موجب شد تا دانشجویان آزادیخواه و بابصیرت مقابل این گستاخی قیام کنند و خون سرخ شان به دست جلادان مزدور رژیم شاهنشاهی بر کف محیط علم و دانش نقش بندد و برای همیشه تاریخ جاودانه گرددد.
حرکت اعتراضی علیه اشکال مختلف سلطه و ابعاد ریز و درشت نفوذ در صفوف مردم ایران همواره یکی از مشخصه های جنبش های دانشجویی بوده است و امروز که مساله نفوذ، ولو از منفذ خودی های ناآگاه یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری وهوشیاری در مقابل آن مورد تاکید جدی ایشان است، ضروری است دانشجویان دانشگاهها با تجهیز به علم و مبانی سیاسی، شناخت و برخورداری از قدرت تحلیل وقایع روز دنیا و بصیرت شناسایی حق از باطل پرچمدار انسداد حفره های نفوذ دشمنان نظام اسلامی و مبانی ارزشی انقلاب باشند و ضمن شکوفایی و تقویت توان علمی خود، فرداهای روشن و امیدبخش آبادانی و قطع کامل وابستگی ایران عزیز از استکبار جهانی و استعمار مدرن را فراهم آورند.
وحدت و یکپارچگی پیشروان علم و دانایی را در این برهه حساس کشورمان که همدلی و همزبانی به عنوان نیاز حیاتی جامعه صرف نظر از هرگونه گرایشات سیاسی، تفاوت های قومی و مذهبی مطالبه جدی مردم و مسئولین نظام است، رسالت اصلی جنبش های دانشجویی است.
بعنوان خادم کوچک مردم، ضمن گرامیداشت روز دانشجو و تبریک این روز به عموم دانشجویان عزیز در همه مقاطع تحصیلی، امیدوارم جامعه دانشگاهی و دانشجویان ما بتوانند در مسیر تعالی و ترقی خود با توسل به فناوری های نوین و پیشرفته ارتباطی و حرکت در خط مسیر منیر اسلام ناب محمدی(ص) به عنوان یگانه راه هدایت و رستگاری در سایه تابعیت محض از فرامین مقام عظمای ولایت و نقشه راه ترسیمی ایشان آینده درخشان و شکوهمند ایران عزیز را رقم بزنند.

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - دانشجو - ارومیه -




دوشنبه 16 آذر 1394 - 12:06:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن