تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816151202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوزانو برف تهران را می‌بیند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
لوزانو برف تهران را می‌بیند؟




سرمربی جدید تیم ملی والیبال در اولین روزهای زمستان در تهران خواهد بود.





ایران ورزشی: سرمربی جدید تیم ملی والیبال در اولین روزهای زمستان در تهران خواهد بود. مربی آرژانتینی که بعد از به توافق رسیدن با فدراسیون والیبال عنوان شد در فصل بهار و اردیبهشت ماه به ایران خواهد آمد اما حالا خبر می‌رسد که به احتمال زیاد در زمستان او در ایران خواهد بود. رائول لوزانو که باید زحمت رساندن تیم ملی والیبال ایران به بازی‌های المپیک 2016 ریو را بکشد در رقابت‌های لیگ لهستان مربیگری می‌کند و با توجه به شرایط تیمش به احتمال فراوان او تا آخر اردیبهشت نمی‌تواند به ایران سفر کند.

به همین دلیل به نظر می‌رسید که باید برای دیدن سرمربی آرژانتینی ایران تا آخرین ماه فصل بهار منتظر می‌ماندیم اما حالا امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی خبری آورده که نشان می‌دهد لوزانو در اولین روزهای زمستان به تهران می‌آید تا قرارداد خود را با فدراسیون امضا کند: «قرار است لوزانو و سیچلو حدود دو هفته دیگر به تهران سفر کنند تا در مدت اقامت خود در کشورمان قرارداد بین طرفین به طور رسمی منعقد شود و برنامه‌های تیم ملی را نیز لوزانو ارائه کند. این احتمال هم هست که نشستی بین لوزانو و ملی‌پوشان برگزار شود و سرمربی جدید تیم ملی با بازیکنان گفت‌وگویی داشته باشد.»

این نشان می‌دهد که لوزانو آرژانتینی به همراه دستیار هموطنش در آخرین روزهای پاییز به تهران می‌آیند و تا اولین روزهای فصل زمستان هم در تهران خواهند بود و این یعنی اینکه لوزانو می‌تواند برف تهران را هم ببیند و از زیبایی‌های فصل زمستان در بازگشت به اروپا برای شاگردان لهستانی‌اش تعریف کند. نکته جالب توجه در این باره نحوه بازگشت این دو مربی آرژانتینی است. آنها در راه بازگشت به جای رفتن به لهستان راهی برلین آلمان می‌شوند تا به تماشای رقابت‌های گزینشی بپردازند.

این هم خبری است که خوش خبر می‌دهد: «برنامه‌های آنها به این صورت است که بعد از عقد قرارداد و ارائه برنامه‌های لوزانو و سیچلو از تهران راهی برلین می‌شوند تا مسابقات کسب سهمیه المپیک را که در این شهر برگزار می‌شود زیر نظر بگیرند. در این رقابت‌ها دو تیمی که از اروپا راهی مسابقات گزینشی المپیک در ژاپن می‌شوند و حریفان ایران خواهند بود هم مشخص می‌شوند و مربیان تیم ملی قرار است این حریفان را آنالیز کنند.»

 این نشان می‌دهد که این دو مربی بعد از حضورشان در تهران و امضای قرارداد رسمی، کار خود را رسما شروع می‌کنند. البته بعد از مسابقات برلین این سیچلو است که زمان بیشتری برای نظارت به برنامه‌های تیم ملی دارد: «بعد از این مسابقات سیچلو وقت آزاد بیشتری دارد و در فرصت مناسب به ایران باز می‌گردد تا از نزدیک مسابقات لیگ برتر را نظاره‌گر باشد و بازیکنان را زیر نظر بگیرد تا گزارش خود را در اختیار سرمربی قرار دهد.» شاید یکی از مهم‌ترین موضوعات این باشد که برنامه‌های لوزانو به کجا ختم می‌شود؟ سوالی که البته پاسخ مشخصی هم از سوی خوش خبر ندارد و او هم منتظر حضور لوزانو در ایران است: «برنامه‌هایی مد نظر فدراسیون قرار دارد اما همه اینها منوط به حضور لوزانو و ارائه برنامه‌های وی است. ما در نظر داریم اردویی یک هفته‌ای را برای تطبیق شرایط آب و هوایی شرق آسیا پیش از مسابقات گزینشی المپیک در داخل ژاپن یا یکی از کشورهای کره و چین برپا کنیم و دیدارهای تدارکاتی نیز برگزار کنیم که باید دید نظر لوزانو چه خواهد بود.»

این نشان می‌دهد که فدراسیون والیبال باید در فرصتی که در تهران برای دیدار با لوزانو و سیچلو دارند تمامی برنامه‌های تیم ملی را آماده کنند تا در زمانی زیادی که این مربیان در ایران حضور ندارند کارها طبق برنامه پیش برود.






تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن