تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820738707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید صادرات محور باید بر اساس استاندارد های جهانی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی: تولید صادرات محور باید بر اساس استاندارد های جهانی باشد معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تولید محصولات کشاورزی صادرات محور باید بر اساس استاندارد های جهانی باشد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر ساعت 08:43

خبرگزاری پانا+تولید صادرات محور باید بر اساس استاندارد های جهانی باشد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقیف  اکبر فتحی در جلسه صادرات محصولات کشاورزی که در محل اتاق جلسه سازمان برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه در دولت های نهم و دهم واردات محصولات کشاورزی افزایش یافته و در سال 91 به اوج خود رسید، خوشبختانه از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید، تولید صادرات محور یکی از محورهای اساسی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بود و وزارت متبوع توانست تراز بازرگانی بخش کشاورزی را بهبود بخشد.
وی گفت: با این حال اقدامات انجام شده کافی نیست و لازم است حرکت های اساسی صورت پذیرد بطوریکه جوابگوی نیازمندی کشورهای مقصد باشد.
فتحی، ادامه داد: دومین بعد تولیدات صادرات محور که اقدامات موثری باید در این زمینه انجام گیرد، دیپلماسی اقتصادی است.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: در دوران پسا تحریم قرار گرفته ایم و زمان، زمان دیپلماسی اقتصادی است.
وی افزود: با دیدار استاندار آذربایجان شرقی با رئیس جمهور آذربایجان، بحث صادرات به این جمهوری شکوفا شده و میز صادرات در استانداری براساس نیاز های کشورهای هدف تشکیل شده است.
مهندس فتحی، ادامه داد: اولین میز، میز کشاورزی و صنایع تبدیلی می باشد که تشکیل و برنامه ها و سیاستهای آن تدوین و مصوب شده است.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: با تنش های سیاسی بوجود آمده در منطقه، بازار صادرات محصولات کشاورزی به کشور روسیه نیز فراهم شده است، اما باز در این شرایط نیز حاضر نیستند از استاندارهای جهانی محصولات کوتاه بیایند و مشتری محصولات با استاندارد جهانی هستند.
وی تاکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا از این بستر فراهم شده نهایت استفاده در راستای حمایت از بخش کشاورزی بعمل آید و در عین حال بایستی تولیدات را به سمت رعایت استانداردهای جهانی در شیوه های تولید، فرآوری و بسته بندی هدایت کنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن