تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804715254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد قاطعانه با بنزماي حاشيه‌ساز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برخورد قاطعانه با بنزماي حاشيه‌ساز
برخورد قاطع با مهاجم تيم ملي فرانسه يك بار ديگر ثابت كرد فوتبال حرفه‌اي جايي براي بازيكنان پرحاشيه و خطاكار نيست.
نویسنده : شیوا نوروزی 


برخورد قاطع با مهاجم تيم ملي فرانسه يك بار ديگر ثابت كرد فوتبال حرفه‌اي جايي براي بازيكنان پرحاشيه و خطاكار نيست. كريم بنزما بازيكن دردسرساز رئال‌مادريد به تازگي به جرم اخاذي از يكي از بازيكنان تيم ملي كشورش تفهيم اتهام شده است. هرچند دادگاه پاريس هنوز رأي قطعي خود را صادر نكرده، اما كنار گذاشتن بنزما از تيم ملي و هشدار نخست‌وزير اين كشور، درس عبرتي براي سايرين بود.
  
اخاذي از يك بازيكن
مهاجم رئال متهم به اخاذي از متيو والبوئنا، هم‌تيمي‌اش در تيم ملي فرانسه است. هرچند بنزما اين اتهام را قوياً رد مي‌كند، ولي در حال حاضر پليس در حال تحقيقات در اين پرونده است و در صورت محكوم شدن، ممكن است بنزما به پنج سال حبس محكوم شود. گفته مي‌شود بنزما تلاش كرده كه به هر شكل ممكن از والبوئنا اخاذي كند.
  
اخراج از تيم ملي
كنار گذاشته شدن از تيم ملي، اولين تصميم مسئولان فوتبال اين كشور بود. كريم بنزما كه اخيراً درگير پرونده تازه‌اي شده پس از آنكه پايش به ميز محاكمه باز شد، بدون درنگ از تيم ملي كنار گذاشته شد تا تكليفش مشخص شود. علاوه بر اينكه گفته مي‌شود اين بازيكن در يورو 2016 غايب خواهد بود؛ مردم فرانسه نيز عليه بنزما موضع گرفته‌اند. مهاجم خروس‌ها پيش از اين چند بار اسير پرونده‌هاي غيراخلاقي شده بود و بارها به تيتر يك نشريات ورزشي تبديل شد. تكرار حاشيه‌ها سبب شده تا افكار عمومي از كنار گذاشتن بنزما خوشحال شوند.
  
اخطار نخست‌وزير
مانوئل والس به جمع منتقدان كريم بنزما پيوست. نخست‌وزير فرانسه در مصاحبه با تلويزيون اين كشور به حاشيه‌سازي‌هاي تمام‌نشدني اين بازيكن واكنش نشان داد: «يك ورزشكار بزرگ و ملي‌پوش، هميشه بايد براي جوانان يك الگو باشد و در غير اين صورت نبايد جايي در تيم ملي كشورش داشته باشد؛ به‌طور مثال اگر يك وزير با اتهامي مواجه شود، از كابينه اخراج خواهد شد.»
  
من بي‌گناهم
مهاجم كهكشاني‌ها كماكان خود را بي‌گناه مي‌داند. بنزما در تأييد مصاحبه‌هاي قبلي‌اش به تشريح اتفاق رخ داده بين او و والبوئنا پرداخته است: «صادقانه بگويم من بي‌گناه هستم، ولي من به داخل لجن پرتاب ‏شدم و با من مثل مجرمان رفتار شد. ‏من شنيدم كه ويدئويي از والبوئنا وجود دارد و به او گفتم. من به او گفتم مي‌‏توانم كمكش كنم زيرا دوستي در ليون دارم كه مي‌تواند اين مشكلات را حل كند. ‏ما هرگز در مورد پول حرف نزديم. نمي‌دانم چرا دستگير شدم و چرا ‏نامم لكه‌دار شد، واقعاً درك نمي‌كنم.» بنزما اميدوار است با رفع اتهام از او، در جام ملت‌هاي اروپا به ميدان برود: «اميدوارم اين ماجرا تمام شود و اوضاع همه خوب شود. همه ما به ‏تيم ملي فرانسه برمي‌گرديم تا در يورو قهرمان شويم.»
  
رفقاي ناباب
مدير برنامه‌هاي كريم بنزما نيز به انتقاد از او پرداخته است. رفتارهاي دردسرساز اين بازيكن در سال‌هاي اخير، بارها او را به دردسر انداخته است. تا جايي كه فدريك گوئرا معتقد است اطرافيان بنزما او را در چنين وضعيتي قرار داده‌اند: «وقتي كريم 16 ساله بود، نياز چنداني به مراقبت نداشت، چون باشگاه ليون و همچنين پدر و مادرش، به خوبي شرايط زندگي بيروني او را تحت كنترل داشتند. وقتي او 18 سالگي را رد كرد، ديگر كنترل كردنش كار ساده‌اي نبود. اطرافيان او دو دسته بودند؛ هم افراد متشخص هم يكسري دوستان ناباب. به تدريج تعداد دسته دوم در زندگي شخصي كريم بيشتر شد. من مصاحبه روز چهارشنبه او را با تلويزيون ملي ديدم و متأسفانه بايد بگويم كه كريم همچنان در حال نفي كردن اين مسئله است كه زندگي‌اش دستخوش همنشيني با دوستان ناباب قرار گرفته است. او واقعيت‌ها را نمي‌بيند. شايد همه تقصيرات متوجه او نباشد. وقتي يك بازيكن در جواني به پول و ثروت مي‌رسد، وقتي به خاطر سرعت زياد ممكن است به جاي جريمه، با تقاضاي امضا از سوي افسر مواجه شود و زماني‌كه به يك سينما، بيمارستان يا رستوران مي‌رود، تمام توجهات عمومي به سوي او جلب مي‌شود، او ممكن است نتواند به درك درستي از جامعه اطرافش دست يابد.»

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن