تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در خراسان جنوبی افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری همزمان با آغاز هفته پژوهش در خراسان جنوبی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم افتتاح این نمایشگاه ظهر امروز(15 آذر) با حضور جمعی از مسئولان استانی و روسای دانشگاه در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار شد.
پیمان حاجی رضایی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فن آوری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه دانشگاه ها، 18 دستگاه اجرایی در حوزه پژوهش و 45 شرکت فناور و دانش بنیان از حوزه پارک علم و فن آوری استان حضور دارند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با 18 غرفه در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند از 15 تا 17 آذرماه سال جاری در دو شیف صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.
حاجی رضایی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به عنوان دبیرخانه این نمایشگاه انتخاب شده، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی را به شرکت کنندگان می دهد تا ضمن ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری، دانش فنی داخلی خود را ارتقا دهند و همچنین بدین واسطه برای محصولات تولیدی بازاریابی خواهد شد .
گفتنی است پارک علم وفناوری خراسان جنوبی در سال 1390 با هدف کمک به افزایش ثروت در جامعه از طریق توسعه اقتصاد دانش ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن