تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا ریاحی سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران از محمود جانقربان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به خاطرکسب رتبه سوم در ارزیابی عملکرد شرکت های برق منطقه ای در سال 94 تقدیرکرد .


واضح آرشیو وب فارسی:برقآب: ریاحی در این لوح تقدیر آورده است: بدینوسیله از تلاش ها و اقدامات ارزشمند آن شرکت درهمکاری موثردر اجرای طرح ذخیره عملیاتی صنایع انتقال که منجر به کسب رتبه سوم درارزیابی عملکرد شرکت های برق منطقه ای خوزستان در سال 1394 گردید تشکر و قدردانی می نماید  وی در ادامه این لوح تقدیر آورده است : امید است در پرتو عنایت حضرت حق ، درخدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و سرافراز باشید . گفتنی است درتابستان سال جاری با توجه به افزایش مصرف ونیاز مشترکان صنعتی وخانگی درکشور حدود 2000 مگاوات کمبود تولید برق در کشور بوده که سهم خوزستان از این مقدارجهت مدیریت مصرف بین 300 تا 400 مگاوات اعلام شد ، لذا شرکت برق منطقه ای خوزستان براساس ضرورت مدیریت مصرف برق وهمکاری در جهت کاهش خاموشی های احتمالی با اتخاذ تدابیرلازم و هماهنگی با شرکت های فولاد خوزستان، شرکت نورد و لوله اهواز، شرکت فولاد اکسین ، شرکت توسعه نیشکر و شرکت های سیمان توانست سهم خوزستان درکمبود تولید برق را درکشور با موفقیت مدیریت وجبران نموده و مسوولیت اجتماعی خود را درتامین رضایت ذینفعان جامعه به انجام رساند . همچنین دراین راستا درمیان شرکتهای یاد شده شرکت فولاد خوزستان و نورد و لوله اهواز نهایت همکاری را با شرکت برق منطقه ای خوزستان در جهت مدیریت مصرف برق داشته اند . شایان ذکراست واحدهای مختلف معاونت های بهره برداری وبرنامه ریزی وتحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان دراجرای این طرح همکاری و مشارکت داشته اند .


یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برقآب]
[مشاهده در: www.barghab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن