تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806779566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من نگفتم نانگ را به فولاد می‌آورم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: من نگفتم نانگ را به فولاد می‌آورم
کاظم طالقانی صحبت‌هایی درباره تیم‌های خوزستانی، اسکوچیچ، حنطه و ... داشته است که باهم می‌خوانیم.

به گزارش"ورزش سه"، حاج کاظم طالقانی رییس هیات استان خوزستان در مورد وضعیت دو تیم استقلال اهواز، فولاد خوزستان، اسکوچیچ، حنطه و ...  به خبرنگار ما در اهواز این چنین گفت:
برای استقلال اهواز برنامه ریزی نشده بود هر دو تیم استقلال اهواز و فولاد خوزستان هر کدام به نحوه‌ای در بحران هستند و امیدوارم بتوانند از این بحران خارج شوند. در مورد استقلال اهواز این تیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، استقلال اهواز می‌توانست در بین این تعطیلات دور اندیشی کنند و بازیکنانی را جذب کند و به نحوی بازیکنان با کیفیت‌تر اضافه کنند. به نظر من مالک استقلال به تنهایی قادر به چرخاندن تیم از نظر مالی نمی‌باشد و فکر می‌کنم از قبل برنامه ریزی درستی انجام نداده بود که تیم لیگ برتری با این حجم و مخارج باشد و با مشورت بعضی از دوستان وارد فوتبال شد. فکر می‌کنم گرفتار شده است و باید به او کمک بشود و کسی که می‌خواهد به آنها کمک کند و در کنار آنها قرار بگیرد باید خواسته‌اش نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.
نباید کمک یک طرفه باشد  اگر قرار باشد کمک یک طرفه باشد و خواسته‌های کسانی که می‌خواهند کمک کنند نادیده گرفته شود. قطعاً کسی وارد نمی‌شود و همین شرایط  باید به پیش برود و راه دیگر این است که اسپانسرهای استان باید به تیم‌های خوزستانی کمک کنند. ما تمام تبلیغات این شرکت‌ها را که در بیرون استان انجام می‌پذیرد را مشاهده می‌کنیم مانند شرکت اروند وغیره. بهتر است این شرکت‌ها باید به تیم‌های استان کمک کنند. باید به آنها توصیه بشود که کارهای تبلیغاتشان را به تیم‌هایی استان بدهند تا به آنها هم کمک شود تا در این تعطیلات نیم فصل تیم‌ها بتوانند بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنند و شرایط تیم استقلال اهواز را ترمیم کنند و اگر این گونه نشود شرایط خوبی برای این تیم در ادامه‌ای لیگ متصور نیستم.
فولاد شخصیت پیروزی ندارد در مورد فولاد هم بنده بارها گفته‌ام فولاد مشکلاتی دارد. به عنوان یک شهروند می گویم تیم شخصیت پیروزی را ندارد و وقتی وارد زمین می‌شود هدف پیروزی در این تیم دیده نمی‌شود، وقتی که هدف پیروزی بباشد و با ترس بازی کنند شرایط به این شکل رقم می‌خورد.
اگر نمی‌توانند اسکوچیچ را عوض کنند ما انتظار داریم که افرادی که دانش این کار دارند حداقل در نوع بازی و نوع یارگیری باید قوی و هوشیار عمل کنند که بتوانند یک تیم خوب ببندند. اقای اسکوچیچ در این فصل هیچ مشکلی برای جذب بازیکن نداشت و انتخابی که الان انجام داده به گفته‌ی خیلی از کارشناسان اشتباه بوده و باید اشتباه خود را بپذیرد. این اشتباه را یا ترمیم کند و یا هییت مدیره تصمیم  قاطع بگیرد و مشکلشان را با سرمربی حل کنند و اگر نمی‌توانند سر مربی را عوض کنند. حداقل در یارگیری دقت بیشتری بکنند تا در نیم فصل مشکلات این تیم برطرف شوند و نظارت بیشتری بر خریدهایی نیم فصل داشته باشند و بازیکنان بازنشسته بقیه‌ی تیم‌ها را برای فولاد نیاورند این برای استان اصلاً خوب نیست.
من نگفتم نانگ را می‌آورم من درباره‌ی تیم فولاد هیچ‌گاه نگفتم نانگ را می‌آورم تنها من پیشنهاد دادم که مسئولان باشگاه فولاد یک مهاجم طراز اول به مانند نانگ یا خود نانگ را برگردانند.
پتانسیل 4 تیم لیگ برتری را داریم استان ما اگر توان سه تیم در لیگ برتر را نداشت پارسال تیم فولاد نوین از دسته یک به لیگ برتر صعود نمی‌کرد ولی از لحاظ اقتصادی و کسی که کننده کار است باید پای این مسائله می‌ماند را نداشتیم. این جایگاه را داریم که نه سه تیم بلکه چهار تیم در لیگ برتر را داشته باشیم ولی نیاز به هماهنگی و پشتیبانی همه‌ی مسولین استان را دارد که با هدف گزاری دقیق و همه جانبه به این مهم دست پیدا کنیم چون استان خوزستان پتانسیل بازیکن سازی را دارد.
صحبت‌های حنطه در شان یک سرمربی نیست من به اقای حنطه باید بگویم چه کسی دوست نداشت این تیم نتیجه بگیرد؟  بهتر است ایشان وظیفه‌ای خود را به خوبی انجام دهد تا تیمش به پیروزی برسد. هییت فوتبال استان تا به حال هر کمکی به آنها کرده و زمین بازی در اختیار آنها قرار داده است. ما حدود 120 میلیون از این باشگاه طلب داریم، ایا شده به آنها فشار بیاوریم بابت این طلب ویا به آنها بگوییم چون از شما پول می‌خواهیم به آنها زمین برای بازی نمی‌دهیم؟ به نظر من این حرف بی اساس است که این مربی مطرح کرده و درشان یک سرمربی لیگ برتر نیست و باید ایشان در زمین حق خود و تیمش را بگیرد نه اینکه با داور مسابقه دعوا کند و به این چنین مسائلی  بپردازد.


فولاد خوزستان استقلال اهواز استقلال خوزستان

ارسال به تلگرام


16:51  1394/09/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن