تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820257914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبحانی‌نیا: پرونده PMD بسته نشود برجام را اجرا نخواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سبحانی‌نیا: پرونده PMD بسته نشود برجام را اجرا نخواهیم کرد
نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگر شورای حکام برای بسته نشدن پرونده PMD پنجره کوچکی را نیز باز بگذارد، اجرای برجام را متوقف می‎کنیم.
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین سبحانی‌نیا نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطق میان‌دستور خود با عرض تسلیت به مناسبت اربعین و ایام سوگواری پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) گفت: اربعین ریشه در مبعث، غدیر و عاشورا دارد، اربعین نهضت جاودانه امام حسین (ع) است که روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

نماینده مردم نیشابور بیان کرد: امسال حدود 27 میلیون عاشق از سرتاسر دنیا برای تجدید میثاق به کربلای معلی رفتند و با کمترین مشکل در حال برگشت هستند و از ملت عراق نیز قدردانی می‌کنیم.


وی افزود: پس از چند هفته انتظار گزارش آقای آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای درباره موضوع PMD به شورای حکام ارائه شد و در بند 88 این گزارش تصریح می‌کند که نشانه‌ای از فعالیت مشکوک در برنامه هسته‌ای ایران بعد از سال 2000 و 2009 وجود ندارد و موضع جمهوری اسلامی ایران در این خصوص در عالی‌ترین سطوح کشور بسیار شفاف، روشن و قاطع اقدام شده است.


این نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: اگر شورای حکام حتی پنجره کوچکی را برای بسته نشدن پرونده PMD باقی بگذارد، اجرای برجام را متوقف خواهیم کرد، لذا شورای حکام و کشورهای 1+5 با توجه به این گزارش باید PMD یا برجام را انتخاب کنند.


وی ادامه داد: اولین بازدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از نطنز در راستای وظیفه‌ای که مجلس شورای اسلامی برعهده این کمیسیون گذاشت، در هفته گذشته انجام شد و در آینده نیز از سایت فردو و آب سنگین اراک بازدید خواهیم داشت. پس از دریافت گزارش از وزارت خارجه و دیگر دستگاه‌های مربوطه نتیجه را به استحضار مجلس خواهیم رساند.


سبحانی نیا در رابطه با  16آذر روز دانشجو نیز تصریح کرد: روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای این روز و همه شهدای سرتاسر کشور اسلامی را گرامی می‌دارم و بر حفظ نقش سازنده آنان و روحیه انقلابی و استکبارستیزی و تلاش برای توسعه همه‌جانبه کشور تاکید می‌کنم.


وی در پایان در طی تذکری از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات گفت: از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات می‌خواهم در خصوص تبلیغات زودهنگام و هزینه‌های بسیار بالا و منشاء نامشخص و ناسالم برخورد جدی به عمل آورد.


انتهای پیام/

                          برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

مجلس به منظور مدیریت بحران آب تکالیفی برای دولت تعیین کرد
هیئت رئیسه مجلس استعفای کوچک‌زاده را بررسی کند
بودجه به مجلس نرسید!/ وقتی دولت موعد ارائه بودجه سالیانه به مجلس را رعایت نمی‌کند
حسینی: دولت لایحه بودجه 95 را در موعد مقرر ارائه نکرد
اختصاص 3 درصد قیر رایگان به وزارت آموزش و پرورش
نامه رهبری به جوانان اروپا پرده‌های نفاق مدرن را کنار زد و واقعیات را عیان ساخت
بررسی گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان
جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد/ گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در دستور کار مجلس
هیأت پارلمانی اندونزی 22 آذر ماه به تهران سفر می‌کند
اسفنانی: لایحه مجازات اسلامی در کمیسیون قضایی و حقوقی بررسی می‌شود





۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن