تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820305227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش خطر تروریسم در آلمان در سایه عملیات نظامی در سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مقامات امنیتی آلمان درباره افزایش خطر تروریسم در کشورشان در سایه عملیات نظامی ارتش آلمان در سوریه هشدار دادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه آلمانی "دی ولت"، مقامات امنیتی آلمان انتظار دارند که کشورشان در سایه عملیات نظامی در سوریه بیشتر در تیررس تروریسم قرار گیرد.
به این ترتیب سازمان های امنیتی در آلمان درباره افزایش خطر حملات تروریستی در آلمان هشدار دادند. سازمان اطلاعات داخلی آلمان و اداره فدرال جنایی آلمان در کنفرانس وزرای داخلی ایالت های این کشور گزارش دادند که عملیات ارتش آلمان در سوریه منجر به این خواهد شد که آلمان نیز مانند فرانسه و بلژیک به صورت قدرتمندانه تر در تیررس تروریسم بین المللی قرار گیرد و به این ترتیب خطر حملات تروریستی در آلمان افزایش می یابد.
این گزارش را روزنامه "دی ولت" با استناد به سخنان شرکت کنندگان در این کنفرانس منتشر کرده است. علاوه بر این سازمان های امنیتی در آلمان بخصوص درباره سناریوهای متعدد و طولانی مدت حملات تروریستی هشدار دادند.
بر اساس اطلاعات سازمان های امنیتی آلمان شمار عناصر خطر افراط گرای اسلامی تا به حال شناخته شده که وقوع حملات تروریستی به وسیله آن ها بعید نیست 435 مورد است. از بین آن ها تا به حال 67 نفر دستگیر شده ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن