تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814954082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام بهانه هاي غرب بايد با بسته شدن PMD همراه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۲۶ب.ظ)
نماينده مردم رشت در مجلس: اتمام بهانه هاي غرب بايد با بسته شدن PMD همراه شود موج - رشت - عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با مثبت ارزيابي کردن گزارش آمانو، گفت: حال با اتمام بهانه ها از سوي غرب به طور قطع بايد پرونده PMD بسته شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي با اشاره به گزارش جديد مديرکل آژانس انرژي اتمي يوکيا آمانو درباره ارزيابي نهايي در خصوص مسائل گذشته موسوم به PMD گفت: طبق گزارش آژانس تمام دنيا فهميد که ايران به دنبال استفاده از سلاح هسته اي نبوده و نيست.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه با عمل به وعده ها از سوي ايران انتظار داريم که گروه ۱+۵ نيز به به تعهدات خود متعهد باشد، افزود: غرب و آمريکا بايد بدانند که اگر آثاري از ساخت بمب اتمي پيدا نکردند اين دليلي بر اين نيست که ما در تحريم و مذاکرات شکست خورداه ايم بلکه تنها دليل آن عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر حرام بودن استفاده از بمب هسته اي است.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، با تاکيد بر اينکه ايران علم و امکانات ساخت بمب هسته اي را دارد اما خود مايل به ساخت آن نيست، تصريح کرد: کشورهاي ۱|+۵ بايد بدانند که هر نوع نقض تعهداتشان با برخوردي از سوي ما همراه خواهد بود.

وي با بيان اينکه اگر تحريم ها نيز برداشته نشود باز هم ايران بنا به فرموده رهبر انقلاب به سمت ساخت سلاح هسته اي نخواهد رفت، گفت: بهترين راهکار براي کشورهاي غربي و آمريکا همنوايي با ايران است.

جعفرزاده ايمن آبادي ادامه داد: دل چرکين بودن ايران از اظهارات اخير کنگره بوده از اين رو انتظار داريم کنگره آمريکا لحن خود را متنساب با عزت و قدرت ايران در منطقه عوض کند.
وي تاکيد کرد: حال که همه بهانه ها برداشته شده بايد پرونده PMD بسته شود.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: بايد دانست تسليم غرب در برابر ايران تنها نتيجه ايستادگي مردم و تلاش دولت يازدهم است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن