تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان خبر / با حمایت از دولت سوریه، تروریست ها از بین می روند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشخوان خبر / با حمایت از دولت سوریه، تروریست ها از بین می روند


بخیت نماینده مجلس سوریه گفت: کشورهایی که می خواهند با تروریسم در سوریه مقابله کنند باید با دولت سوریه متحد شوند . محمد بخیت نماینده مجلس سوریه  در گفتگو با پیشخوان خبر شبکه خبر در خصوص موضع دمشق در حملات انگلیس و حضور ناو فرانسه در منطقه گفت: این جنگ از 5 سال پیش آغاز شده است و این تروریست ها از کشورهای مختلف آمده اند و این جنگ بیشتر با حمایت کشورهای آمریکا، فرانسه ، انگلیس، قطر، ترکیه و عربستان آغاز شده است .



وی افزود: ما می گوییم تروریست ها مردم را می کشند و کشور را نابود می کنند ولی کسی حرف ما رو گوش نمی داد و می گفتند که این یک انقلاب مردمی است و یک نهضت مردمی است. رئیس جمهور کشورمان هم گفت که تروریست ها به کشور ما امده اند و با حمایت برخی از کشورها حملات تروریستی انجام می دهند ولی کسی توجه نمی کرد .



 بخیت گفت: با توجه به اتفاقاتی که در پاریس رخ داد فرانسه اعلام کرد که می خواهد با داعش در سوریه بجنگد، آلمان هم همچنین . ولی کسانی که بخواهند با تروریست بجنگند  اول باید با دولت و ارتش سوریه هماهنگ باشند. امریکا حملات هوایی برای مقابله با تروریست ها انجام داد ولی داعش در سوریه گسترش یافت ولی با حملات روسیه در این جنگ و هماهنگی روسیه با دولت سوریه دیدیم که داعش عقب نشینی کرد و شکست خورد.

نماینده مردم سوریه در خصوص اینکه غرب تلاش دارد عناصر مسلح ضدسری را به تروریست و میانه رو تفکیک کند افزود: مواضع ما در این خصوص واضح است تمام کسانی که سلاح حمل می کنند و مردم را می کشند تروریست هستند مخالفان میانه رو و غیر میانه رو بی معنی است، اگر غرب بخواهد با تروریست مقابله کند باید با آنها  مبارزه کنند .

بخیت در خصوص هدف از حملات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطقی ‏در استان ریف دمشق گفت: در اصل این تروریست ها به نمایندگی از صهیونیست ها می جنگند وقتی آنها به نمایندگی می جنگنند رژیم صهیونیستی هم برای بالا بردن روحیه تروریست ها و داعش مناطق نظامی سوریه را بمباران می کنند .

نماینده مجلس سوریه موضع دمشق را در خصوص دخالت های نظامی کشورهای غربی افزود: کسانی که می خواهند با تروریست ها مبارزه کنند برای حفظ حاکمیت سوریه باید با دولت همسو باشند و ما استقبال می کنیم از کسانی که بخواهد با تروریست مقابله کند.

بخیت در خصوص بالا گرفتن تنش در روابط ترکیه و روسیه گفت: در اصل ترکیه نقش بزرگی در این جنگ دارد و از تروریست ها حمایت کاملی دارد و مرز خود را باز کرده و به آنها سلاح می دهد. هنگامی که روسیه در جنگ وارد شد ترکیه حمایت خود را از تروریست بیشتر کرد و حتی ترکیه به جنگنده روسیه حمله کرد. ترکیه هیچ نقشی در حل بحران سوریه ندارد و عامل اصلی این جنگ است و اگر ترکیه مرز خود را ببندد و منابع آن را ها تامین نکند تروریست ها نابود می شوند .

نماینده مجلس سوریه در خصوص نقش عربستان در بحران سوریه افزود: عربستان از آغاز بحران نقش منفی ایفا کرد و اگر کمک مالی به تروریست ها نمی کرد این تروریست ها نمی توانستند در سوریه گسترش پیدا کنند.
دانلود

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن