تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گاسپار پرانرژی در بین مربیان دروازه‌بانی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گاسپار پرانرژی در بین مربیان دروازه‌بانی
امروز و از صبح کلاس دن گاسپار برای مربی دروازه بان ها در کمپ تیم های ملی آغاز شد و از ساعت 16 نیز به زمین چمن این کمپ انتقال یافت.

به گزارش "ورزش سه"، دن گاسپار که امروز کلاس یک روزه خود را برای مربی دروازه بان ها برگزار کرده است با آمدن به زمین چمن کمپ تیم های ملی با انرژی ویژه ای به کار خود پرداخت.

وی در ابتدای کلاس عصر در بین مربیان دیگر به گفت و گو پرداخت و به آنها گفت: در کلاس صبح آقای جلال بشرزاد مطالبی را راجع به دروازه بانی و آموزش دروازه بانی عنوان کردند که البته بعضی از آنها شبیه کارها و تمریناتی است که ما برگزار می کنیم، من الان می خواهم به شما بگویم که ما چطور کار می کنیم.

وی در این لحظه که وقتی مشاهده کرد که به دلیل سرمای هوا مربیان دست در جیب بودند به آنها گفت دست هایتان را از جیب دربیاورین و کمی تحرک داشته باشید، به این دروازه بان هایی که اینجا هستند روحیه بدهید. او در این لحظه از دروازه بان ها خواست تا بلند بگویند من دروازه بانم و با این کار سعی در تغییر فضا داشت.

در غیاب مربی دروازه‌بان های پرسپولیس و استقلال افرادی همانند جلال بشرزاد، کریم بوستانی، داود فنایی، بهزاد غلامپور و ... در این کلاس حضور دارند.

از ابتدای کلاس عصر، یک دوربین هلی شات به فیلم برداری پرداخت و دن گاسپار در ابتدای کلاس با دست تکان دادن برای دوربین کارش را شروع کرد.

تیم ملی ایران گاسپار (مربی)

ارسال به تلگرام


16:35  1394/09/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن