تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از معلولان نخبه و مدال آور ورزشي بهزيستي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۴ب.ظ)
تجليل از معلولان نخبه و مدال آور ورزشي بهزيستي لرستان موج - خرم آباد - در آيين گراميداشت روز جهاني معلولين، با حضور جمعي از نمايندگان مردم لرستان در مجلس و مدير کل بهزيستي لرستان از معلولان مقاطع تحصيلي دکتري و ورزشکاران مدال آور پارا المپيکي در ستاد بهزيستي لرستان با اهداي لوح و هدايايي تجليل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد جعفر نظري، مدير روابط عمومي اداره کل بهزيستي لرستان، با اشاره به برگزاري آيين بزرگداشت روز جهاني معلولين که با حضور جمعي از نمايندگان مردم لرستان در مجلس شوراي اسلامي، معاون سياسي امنيتي استاندار، مديران کل بهزيستي، تعاون کار و رفاه اجتماعي و برخي مديران دستگاه هاي اجرايي در ستاد بهزيستي لرستان برگزار شد، گفت: در اين آيين از دو دانشجوي معلول مقطع دکتري به نام هاي صمد محمد آبي و محمد طاهرپور هم چنين از 2 ورزشکار مدال آور پارا المپيکي به نام هاي سجاد محمديان نفر اول پرتاب نيزه و محسن کاييدي نفر دوم پرتاب نيزه و محمود بيگي زاده مربي تيم ملي کشتي جوانان ناشنواي کشور با اهداي لوح و هدايايي تقدير به عمل آمد.
نظري هم چنين در ادامه افزود: رضا ندري مراقب برتر طرح و محمد پناهي، ولي زمانپور، بابک عربان، حسين بيرانوند و توفيق ظهرابي به ترتيب نفرات اول تا پنجم مسابقات ويلچر راني، لوح و جوايز خود را از دست نمايندگان مردم لرستان و مدير کل بهزيستي دريافت نمودند.
مدير روابط عمومي بهزيستي گفت: عروس مدهني، مادري که از چهار فرزند معلول خود با سختي و مشقت زياد نگهداري مي کند به خاطر صبر و استقامت وافر مورد تحسين و تقدير مديران و حاضران در جلسه قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن