تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805208440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسن غرویان:افراد زاویه دار با امام، از فرمایشات ایشان سوء استفاده می کنند/تفاسیر غلط و سوء استفاده های سیاسی ظلم بزرگی در حق امام است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



محسن غرویان:افراد زاویه دار با امام، از فرمایشات ایشان سوء استفاده می کنند/تفاسیر غلط و سوء استفاده های سیاسی ظلم بزرگی در حق امام است
یک مدرس حوزه علمیه قم گفت: گاهی می بینیم کسانی از فرمایشات امام سوء استفاده می کنند که دور و بر امام نبوده اند و حتی با امام فاصله و زاویه داشته اند، اما امروز یک جمله از امام را می گیرند و به نفع خود استفاده می کنند؛ این مصداق همان تحریف امام است که مقام معظم رهبری فرمودند.
روز نو : یک مدرس حوزه علمیه قم گفت: گاهی می بینیم کسانی از فرمایشات امام سوء استفاده می کنند که دور و بر امام نبوده اند و حتی با امام فاصله و زاویه داشته اند، اما امروز یک جمله از امام را می گیرند و به نفع خود استفاده می کنند؛ این مصداق همان تحریف امام است که مقام معظم رهبری فرمودند.
به گزارش روزنو،آیت الله محسن غرویان در پاسخ به سؤالی در مورد "آثار اظهار نظر در مورد امام بدون مطالعه آثار و اطلاع عمیق از مسیر فکری ایشان"، اظهار کرد: صادق ترین و صائب ترین تفسیرها از نظرات امام را باید از شاگردان امام مانند مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی که دور و بر امام بوده اند، دریافت کنیم و بدانیم که تفاسیر غلط و سوء استفاده های سیاسی ظلم بزرگی در حق امام است.
وی یادآور شد: فرمایشات امام به طور مستند در کتاب ها جمع آوری شده است، اما اینکه گروه های سیاسی بخواهند کلام امام را تقطیع کنند، مقدمه و مؤخره آن را بر دارند، یک جمله را بیاورند و تفسیر خود را ارائه کنند، [این خود مصداقی از] تحریف امام است که مقام معظم در سخنرانی خود بدان اشاره کردند.
غرویان تحریف امام را خیانت بزرگی در حق امام و انقلاب خواند و اضافه کرد: این باعث می شود جوانانی که امام را ندیده اند با این تفسیرهای نادرست، از مسیر امام و انقلاب دور شوند.
وی گفت: راه حفظ جلوگیری از تحریف امام این است که موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) این آثار را حفظ کرده و تفسیر آن هم توسط شخصیت های برجسته نظام و بیت امام همچون آیت الله سید حسن خمینی صورت گیرد، این شخصیت ها کسانی هستند که نزدیکترین افراد به امام بوده و حتی در جلسات خصوصی ایشان هم حاضر بوده اند؛ لذا این افراد می توانند مورد اعتماد باشند.
این مدرس حوزه علمیه قم در پاسخ به سؤال دیگری در مورد چگونگی تفسیر از رفتارها و عملکرد امام در طول دوران رهبری سیاسی ایشان، تصریح کرد: ما راهی جز تفسیر کلمات امام نداریم و این تفسیر را مفسری باید انجام دهد که مبانی فکر امام و ساختار اندیشه ایشان در دست او باشد.
وی افزود: گاهی می بینیم کسانی از فرمایشات امام سوء استفاده می کنند که دور و بر امام نبوده اند و حتی با امام فاصله و زاویه داشته اند، اما امروز یک جمله از امام را می گیرند و به نفع خود استفاده می کنند؛ این مصداق همان تحریف امام است که مقام معظم رهبری فرمودند.
غرویان در پایان در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اهمیت آثار اصولی و فقهی امام در شناخت ایشان، تأکید کرد: امام را کسی نمی تواند به درستی بشناسد، مگر اینکه مبانی و آثار فلسفی و فقهی ایشان در دستش باشد، زیرا اساس اندیشه حضرت امام را مبانی فلسفی، کلامی، فقهی و اصولی ایشان تشکیل می دهد؛ بنابراین  اساتیدی که آشنا با این مبانی باشند می توانند امام را به درستی بشناسند.


منبع: جماران


تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن