تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804407557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی معلم:مردم سریال شهرزاد را دوست دارند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



علی معلم:مردم سریال شهرزاد را دوست دارند
روز نو : علی معلم منتقد و تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با فیلم نت، درخصوص سریال شهرزاد گفت: تمام قسمت هایی که از این سریال منتشر شده را نگاه کردم و معمولا یک سریال زمان می برد تا بشود در مورد موفقیت آن صحبت کرد، ولی با توجه به شناختی که از آقای فتحی دارم و مدل قصه گویی ایشان را می شناسم به نظرم مدل خوبی و قابل قبولی شده و مردم هم این سریال را دوست دارند.
وی در پاسخ به این سوال که اینگونه سریال ها چقدر به بازگشت اعتماد مخاطب به شبکه نمایش خانگی کمک می کند؟ گفت: شبکه نمایش خانگی در واقع در ایران جایگزینی برای تلویزیون های خصوصی است، چون تلویزیون رسمی دیدگاه رسمی و خاصی در فیلم سازی و سریال سازی دارد، ولی شبکه نمایش خانگی می تواند بادیدگاه بازتری فیلم تولید کند و طبیعتا در ارتباط با مردم موفق هست.
منتقد و تهیه کننده سینما گفت: باید از بخش خصوصی حمایت شود و تا مردم به خاطر این سریال ها پول پرداخت کنند و باید کیفیتی داشته باشد که مردم وادار به خرید سریال و فیلم های شبکه خانگی شوند و در این سالها چند سریال داشتیم که موفق بودند مانند سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری که بازار ننمایش خانگی را باز کرد و ساخت سریال را امکان پذیر کرد و می تواند کمک کند که سلیقه دیگری از سریال سازی رشد کند که به مردم متمایل است تا بیان سخن های رسمی، این زمینه ساز خوبی است برای اینکه ما بعدا یک شبکه تلویزیونی خصوصی داشته باشیم که مقداری غیر از سلیقه رسمی باشد.
معلم در پاسخ به این سوال که نقدی به سریال شهرزاد دارید یا خیر؟ گفت: مقداری زود است که در مورد مجموعه ای که کامل نشده بخواهیم حرف بزنیم، ولی در مجموعه هایی که با موضوع ملودرام تاریخی کار شده به این شکل کاری نداشتیم و آقای فتحی هم ملودرام عاشقانه را بلد است و امیدوارم در قسمت های بعدی سریال شهرزاد بتواند همینقدر مردم را نگهدارد تا امکان ادامه چنین کارهایی فراهم شود.
وی در خصوص ظرفیت این سریال برای تولید قسمت های ۲ و ۳ گفت: باید با مخاطب طرف بشیم و حقیقت ماجرا این است و هیچکاری در سینما و تلویزیون بدون در نظر گرفتن مخاطب نمی شود حرف زد و اگر مخاطب دوست داشته باشد ادامه آن هم ساخته می شود و در آمریکا هم همینطور است، اگر مردم دوست داشته باشند ادامه سریالی ساخته می شود.
دلایل ضربه خوردن سریال مهران مدیری چه بود؟
تهیه کننده فیلم آل گفت: من حتی با ۲۵ قسمت هم مخالفم و به نظر من باید همان عادتی که در غرب هست را رعایت کنیم و معمولا سریال ها در ۱۰ یا ۱۲ قسمت ساخته می شود و در صورتی که موفق باشد ادامه پیدا می کند و این درست ترین راه است؛ چراکه زمینه ریسک را کم می کند و مخاطب را زده نمی کند، و در همین شبکه نمایش خانگی مواردی را داشته ایم که طولانی شده و ضربه خورده اند و سریال مهران مدیری از این موضوع ضربه خورد.
معلم ادامه داد: این مشکلی که در سینمای ایران وجود دارد این است که ما به پسند مخاطب و سلیقه و سطح علمی و سنی آنها کاری نداریم در صورتی که اینها مهم است و جامعه ای با ۲۸ میلیون جوان داریم و بخشی میانسال هستند که باید برای آنها آثاری تولید شود و چون کار ما علمی نیست همینطور ادامه می دهیم، لذا در شبکه نمابیش خانگی باید با سلیقه مخاطب حرکت کرد.
وی درخصوص توزیع همزمان یک سریال خارجی در کنار سریال شهر زاد گفت: به نظر من این کار زیاد ضرورتی ندارد؛ البته امتیازی برای تماشاگر است ولی چون این سریال خارجی معروف است و خیلی دیده شده شاید دوبله شده آن جداب باشد؛ ولی مردم از دیدن سریال ایرانی با این حجم از هنر پیشه استقبال می کنند.




تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن