تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819886996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 9 هزار دستگاه اتوبوس زائران را از مرزهاي شلمچه و چذابه جابه‌جا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
بيش از 9 هزار دستگاه اتوبوس زائران را از مرزهاي شلمچه و چذابه جابه‌جا کردند موج - مديرکل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي خوزستان گفت: 9 هزار و 125 دستگاه اتوبوس از زمان بازگشت زائران اربعين از سفر معنوي کربلا آنان را از مرزهاي بين‌المللي شلمچه و چذابه به مبدأ سفر خود در شهرهاي مختلف کشور منتقل کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود مصدقي اظهار داشت: از زمان بازگشت زائران به کشور از اول آذر تاکنون، 365 هزار و 212 زائر از مرزهاي زميني شلمچه و چذابه به کشور بازگشته‌اند و 700 هزار زائر نيز از اين دو مرز به عراق عزيمت کرده‌اند.
مديرکل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي خوزستان اضافه کرد: زائران بازگشتي به کشور از دو مرز شلمچه و چذابه با 9 هزار و 125 دستگاه اتوبوس به ديگر مناطق کشور و مبادي سفر خود منتقل شده‌اند.
وي با بيان آمادگي کامل اين اداره کل براي تأمين اتوبوس مورد نياز زائران براي انتقال به مبدأ سفر زائران با هماهنگي اداره‌هاي کل حمل‌ونقل پايانه‌هاي استان‌ها گفت: پيش‌بيني مي‌شود، روند بازگشت زائران از کربلا تا سه روز آينده نيز ادامه يابد.
مصدقي آمار اتباع خارجي که در ايام اربعين امسال از استان خوزستان به کربلا عزيمت کردند را 25 هزار تن اعلام کرد.
مرزهاي چذابه و شلمچه در استان خوزستان از مبادي تردد زائران اربعين حسيني است.
براساس آخرين آمارها، بيش از يک ميليون و 400 هزار زائر از ايران براي شرکت در آيين اربعين حسيني به عراق و کربلاي معلا عزيمت کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن