تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان: بیشتر مشکلات میناب ناشی از ضعف مدیریت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:
بیشتر مشکلات میناب ناشی از ضعف مدیریت است
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: بیشتر مشکلات میناب ناشی از مدیریت ضعیف در این شهرستان است.

خبرگزاری فارس: بیشتر مشکلات میناب ناشی از ضعف مدیریت است



به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان، سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی صبح امروز در نشستی پیرامون وضعیت توسعه‌ای شرق هرمزگان، با بیان اینکه منابع مجدود در کشور باید به درستی مدیریت شود، اظهار داشت: برداشت از منابع و ذخایر آب زیرزمینی از مهمترین مشکلاتی به شمار می‌رود که دنیا با آن مواجه است.

وی افزود: هرمزگان و بیشتر شهرهای آن به واسطه وجود دریا، نباید مشکل تامین آب داشته باشند.

هاشمی‌نخل‌ابراهیمی ادامه داد: در استان هرمزگان باید تامین آب شرب شهر و روستا تا شعاع 100 کیلومتری از دریا به وسیله آب‌شرین‌کن صورت گیرد.

نماینده مردم میناب، جاسک، سیریک، رودان و بشاگرد با اعلام اینکه آب‌شیرین‌کن 3 هزار مترمکعبی سیریک تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد از پیگیری برای اخذ مجوز احداث آب‌شیرین‌کن در بندر کوهستک خبر داد و گفت: پس از دریافت مجوزهای قانونی قرارداد آن نیز منعقد خواهد شد.

هاشمی‌نخل‌ابراهیمی گفت: آب‌شرین‌کن سیریک برای تامین آب سیریک و گروگ و آب‌شرین‌کن کوهستک برای تامین آب روستاهای بخش بمانی است.

وی همچنین از جانمایی برای احداث آب‌شرین‌کن در بندر تیاب و بندزرک میناب خبر داد و افزود: وضع دشت میناب به گونه‌ای است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن همه برداشت‌ها از آن قطع شود.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز عملیات ساخت و احداث مجتمع فولاد نورد آنامیس از ابتدای سال آینده، اظهار داشت: با احداث این مجتمع در بندزرک میناب علاوه این که چرخ صنعت در منطقه به گردش در می‌آید و زمینه اشتغال نیز فراهم می‌شود، گردش مالی منطقه نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه میناب می‌تواند با این مزیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک قدرت صنعتی بزرگ تبدیل شود، گفت: مقیاس تولید در این پروژه، ملی بوده و شخص وزیر صنعت، معدن و تجارت از حامیان آن است.

هاشمی‌نخل‌ابراهیمی در ادامه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، راه‌اندازی بازارچه مرزی و گمرک تجاری را از نیازهای اساسی در میناب ذکر کرد و افزود: متاسفانه میناب در حوزه تجارت و صادرات و واردات هنوز تاجر به معنای واقعی ندارد و بیشتر فعالیت‌ها در این بخش به صورت غیر رسمی است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نبود انسجام در خواسته و مطالبات مردمی را یکی دیگر از مشکلات در میناب دانست و اظهار داشت: میناب به عنوان دروازه ورودی به سواحل مکران دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است و باید برای رسیدن به خواسته‌ها به ویژه در حوزه تجارت و اقتصاد همگرایی و وحدت بیشتری داشت.

وی اضافه کرد: اختلافات قومی و قبیله‌ای، حزبی و گروهی را باید کنار گذاشت و با تفکر از هر مسئول در حد توانش مطالبه کرد.

این نماینده مجلس در ادامه عمده مشکلات میناب را ناشی از مدیریت ضعیف در این شهرستان دانست و گفت: متاسفانه میناب از نظر جایگاه دومین شهرستان هرمزگان محسوب می‌شود در حالی که سیستم مدیریت در آن از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و اختیارات بسیار ضعیف است.

هاشمی‌نخل‌ابراهیمی به ارتقای میناب به شهرستان ویژه اشاره کرد و گفت: در این بخش هنوز چارت مصوبی برای مدیریت میناب وجود ندارد و مدیران نیز از کمترین اختیارات محروم هستند.

وی گفت: ارتقای کیفی سطح مدیریت میناب را در مرکز با جدیت پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/88004/غ40

http://fna.ir/PR8J48





94/09/14 - 09:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن