تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806766287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاش ارنست: به حاشیه راندن مسلمانان، کمک به داعش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جاش ارنست: به حاشیه راندن مسلمانان، کمک به داعش است
سخنگوی کاخ سفید گفت: تلاش برای به حاشیه راندن یا منزوی کردن مسلمانان در آمریکا یا هر جای دیگر فقط به داعش کمک می کند.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، جاش ارنست گفت: ما تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری درباره عاملان حمله، سابقه، انگیزه و سفرهای خارجی و تماس آنها با افراد دیگر و استفاده آنها از رسانه های جمعی بدست آوریم. تحقیقات مفصل در این زمینه شروع شده است وبه اطلاع خواهد رسید.همانطور که دیروز گفتم اطلاع رسانی در این زمینه برعهده افرادی است که در حال تحقیقات در این زمینه هستند.

من مطلع شدم پلیس فدرال آمریکا قصد دارد برخی اطلاعات جدید را ارائه کند. سخنگوی کاخ سفید گفت: اطلاعاتی درباره این حادثه منتشر شده است اما من در موضعی نیستم که آنها را تایید کنم. همانطور که رئیس جمهور دیروز گفت، اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) رهبری تحقیقات در این زمینه را برعهده دارد.

از آنجایی که این احتمال وجود دارد که این حمله تروریستی بوده باشد، رئیس جمهور مشاوران امنیتی خود و مشاوران ارشد ضد تروریسم ،دادستان کل و رئیس پلیس فدرال و معاون رئیس امنیت ملی را روز گذشته به کاخ سفید فرا خواند تا جدیدترین اطلاعات را دریافت کند.

دولت در حال گفتگو با سازمان ها و کسانی است که در تفکر رئیس جمهور در برداشتن گام هایی برای سخت تر کردن دسترسی افراد دارای نیت بد به تفنگ شریک هستند. این مسلما کار مهمی است که دولت باید بر روی آن تمرکز داشته باشد. دولت در حال همکاری با این سازمان ها است تا اعضای کنگره بتوانند برای پاسخ به این اولویت مردمی مسئولیت پذیر باشند.

جاش ارنست گفت: حقیقت این است که ما دیروز دیدیم جمهوریخواهان بار دیگر اقدامی برای جلوگیری از راه گریز و بررسی سابقه افراد در پیش گرفتند. در حال حاضر افراد می توانند بدون بررسی سوابق آنها سلاح جنگی از طریق اینترنت و اسلحه فروشی ها بخرند.

ما باید متعهد باشیم تا دسترسی افرادی که جنایتکار هستند و سابقه قضایی دارند و یا مشکلات روانی دارند به سلاح را سخت تر کنیم و ما این کار را می توانیم بدون تضعیف حقوق اساسی مردم انجام دهیم اما جمهوریخواهان از این تلاش ها جلوگیری می کنند. جمهوریخواهان جلوی قانون پیشنهادی که حمل سلاح را برای این افراد غیرقانونی می داند، گرفتند و ما تلاش می کنیم کارهای بیشتری در این زمینه انجام دهیم.

سخنگوی کاخ سفید گفت: آنچه که کاخ سفید بر آن تمرکز دارد این است ماموران تحقیق درباره این حادثه بتوانند دقیقا آنچه را که اتفاق افتاده بررسی کنند و تحقیق کامل داشته باشند تا ما بتوانیم هرچه بیشتر درباره عوامل این حمله و انگیزه آنها اطلاعات کسب کنیم و بدانیم چه کاری می توانیم برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین حوادثی صورت دهیم.

سخنگوی کاخ سفید گفت: همانطور که رئیس جمهور دیروز گفت، مهم است مردم هوشیار باشند و بدانند که تمرکز دولت آمریکا به خصوص پس از حملات یازدهم سپتامبر تامین امنیت کشور و مردم است. پس از حملات یازدهم سپتامبر درس های زیادی درباره آنچه که دولت می تواند برای دفاع از ما کند، آموخته شد.

بنابراین آنچه که پس از حملات یازدهم سپتامبر اتفاق افتاد، این بود که ما به صورت موثرتر توانایی مجریان قانون و ارتش از جمله توانایی اطلاعاتی را افزایش دادیم تا بتوانیم برای تامین امنیت کشور اقدام کنیم. کار دیگری که مهم است کنیم، این است که هماهنگی بین مجریان فدرال قانون و مسئولان اطلاعاتی و ارتش و مجریان محلی قانون را افزایش دهیم.

آنها نخستین پاسخ را می دهند و در جبهه مقدم قرار دارند و امنیت جوامع ما را تامین می کنند و ما ارتباطات بین آنها را افزایش دادیم. تلاش های زیادی برای مقابله با افراطی گری خشن به خصوص در فضای مجازی برای مقابله با پیام های افراطی سازمان های افراطی در کشور و سراسر جهان شده است.

ما باید در حالی که در مقابله با این پیام ها پیشرفت داشتیم، کارهای بیشتری انجام دهیم و این مطمئنا در اولویت ما قرار دارد. ما به شیوه های مختلف نتایج مهم این تلاش ها را دیدیم که از جمله آن تلاش بسیار مجریان قانون برای بازداشت افرادی است که نیت خود برای سفر به سوریه و جنگ در کنار داعش را بیان کردند.

ما همچنین شاهد بودیم که افراد در خط مقدم پاسخ به صورت فعالانه برای نجات جان افراد و پاسخ به حوادث فاجعه بار اقدام کردند که حادثه بوستون نمونه خوبی در این زمینه است و این افراد جان افرادی را که به شدت مجروح شده بودند، نجات دادند.

سخنگوی کاخ سفید درباره پذیرش آوارگان سوری گفت: آوارگانی که بدنبال اقامت در آمریکا هستند و هرکسی که می خواهد وارد آمریکا شود در معرض بررسی شدید قرار دارند. این روند می تواند هجده تا بیست و چهار ماه زمان ببرد و شامل مصاحبه ها و بررسی اطلاعات مربوط به زندگی نامه آنها است.

جاش ارنست ادامه داد: من گفتم که طرح هایی خنثی شده است اما مرسوم نیست که وزارت دادگستری کنفرانس خبری درباره بازداشت این افراد به خاطر تلاش برای سفر به سوریه یا تلاش برای حمله در داخل آمریکا برگزار کند.

سخنگوی کاخ سفید گفت: ما شاهد بودیم کنگره در موارد مختلف برای تصویب قانونی در جهت لغو قانون بیمه پزشکی اوباما تلاش کرد و خرسندم به شما بگویم که جمهوریخواهان بار دیگر در این زمینه ناکام ماندند.

جاش ارنست گفت: رئیس جمهور عزم خود را برای مقابله با تروریسم و امن تر کردن کشور نشان داده است. ما تلاش های خود را برای تامین امنیت کشور را دو چندان کردیم و به همین جهت شما شاهد هستید این رئیس جمهور، ائتلاف بین المللی برای تضعیف و نابودی داعش ایجاد کرده است و آن را رهبری می کند.

دلیلی که رئیس جمهور هشت هزار حمله از طرف ائتلاف علیه مواضع داعش در عراق و سوریه کرده است، این است که رئیس جمهور مصمم است همه تلاش خود را برای جلوگیری از داعش در ایجاد پناهگاه امن برای طرح ریزی و حتی حمله به آمریکا و منافع ما به کار بندیم.

حقیقت این است که منتقدان سرسخت رئیس جمهور، بهترین انتقادی که می توانند داشته باشند، انتقاد از حرف های رئیس جمهور است که این خود تایید قوی بر تمام عملکردهای رئیس جمهور برای تامین امنیت کشور است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

استقبال آمریکا از حملات هوایی انگلیس در سوریه
ارنست: العبادی از اعزام نیروهای آمریکایی به عراق حمایت می کند
مشاور اوباما در امور مربوط به داعش معرفی شد
اعزام 50 سرباز آمریکایی به عین العرب
قاسم سلیمانی در حلب زخمی شده است +سند+پاسخ سپاه پاسداران
ارنست: منتظر شنیدن ایده مخالفان، در مورد داعش هستیم
ادعای بن رودز: داعش به دنبال آن است آمریکا را دشمن اسلام نشان دهد
هدف قرار دادن رهبران داعش در سوریه





۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن