تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنگونی 13 فروند جنگنده عراقی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یکی از فرماندهان افتخارآمیز نیروی دریایی ارتش گفت: در عملیات مروارید موفق شدیم بیش از 13 فروند جنگنده عراقی را سرنگون کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناخدا هوشنگ صمدی کلخوران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل در گرامیداشت روز نیروی دریایی در جمع نمازگزاران اردبیل اظهار کرد: ما در دوران جنگ با توان مضاعف نیروی دریایی ارتش موفق شدیم به سرعت راه نفوذ دریایی دشمن را در کنار همه هجمه های ناوهای بیگانه بگیریم و در سه عملیات موفق شدیم سکوهای نظامی عراق را که علیه جمهوری اسلامی ایران آتش به راه می انداختند، منهدم کنیم.
وی تصریح کرد: ما در این عملیات ها سکوهای نفتی و دریایی عراق را به آتش کشیده و موفق شدیم با حمله ای سازماندهی شده مانع از فعالیت نیروی دریایی عراق و حمله آنها به تأسیسات کشورمان شویم.
این فرمانده افتخارآمیز نیروی دریایی ارتش گفت: ما در عملیات مروارید موفق شدیم واحدهای شناور خودمان را از حالت تهدید به حالت هجوم تبدیل کنیم به طوری که با تصرف مناطقی از عراق یگان ها و ناوچه های ما وارد عملیات شده و با سرنگون کردن بیش از 13 فروند جنگنده عراق، نیروی دریایی این کشور زمین گیر شده و بسیاری از فرماندهان نیروی دریایی عراق به کشورهای همسایه نظیر کویت و امارات گریختند.
صمدی کلخوران ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

جمعه ، ۱۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن