تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک سنگین در محورهای ایلام- کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از باز بودن تمام مسیرهای تردد زوار در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: ترافیک در محورهای مذکور سنگین اما روان است و هیچ محوری مسدود نیست.


تصویر ترافیک سنگین در محورهای ایلام- کرمانشاه


سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با مهر در خصوص خبر انسداد برخی از مسیرهای تردد زوار از ایلام به کرمانشاه گفت: تمام محورها در این مسیر باز است و تنها ظهر امروز به علت یک تصادف حدود ۳۰ دقیقه اختلالاتی در مسیرها به وجود آمد که خوشبختانه هم اکنون مرتفع شده است. وی افزود: ترافیک در برخی از مسیرهای مذکور سنگین اما روان است و خوشبختانه هیچ مشکلی در هیچ یک از مسیرهای مذکور وجود ندارد. فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از نظارت مستمر فرماندهی و نیروهای پلیس راه استان در این مسیرها خبرداد و تصریح کرد: تمامی اکیپ های پلیس راه استان در مسیرهای مذکور به صورت آماده باش هستند. وی تصریح کرد: هم اکنون ترافیک در محورهای ایلام- حمیل سنگین، حمیل اسلام آباد غرب نیمه سنگین و اسلام آباد غرب- کرمانشاه و کرمانشاه- همدان نیز نیمه سنگین است. سرهنگ مرادی یادآور شد: هم اکنون بسیاری از زائرین عتبات عالیات از مسیر ایلام به حمیل در حال بازگشت به شهرهای خود هستند و در نتیجه آن هم اکنون محور مذکور دارای بیشترین حجم ترافیکی است. وی هم چنین از فعالیت دستگاه های خدمات و امداد رسان استان در محورهای یاد شده خبرداد که به زائرین در مسیرهای مذکور امداد و خدمات رسانی می کنند. فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: رانندگان موارد ایمنی را رعایت کرده و علاوه بر پرهیز از حرکات مخاطره انگیز، در حالت خستگی اقدام به رانندگی نکرده و مدتی را به استراحت اختصاص دهند. وی افزود: توصیه می شود، رانندگان پس از حداکثر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کرده تا دچار مشکل خاصی نشوند. مرادی هم چنین توصیه کرد: سایر شهروندان در این مقطع زمانی از انجام سفرهای غیرضروری در مسیرهای مذکور پرهیز و سفر خود را به وقت دیگری موکول کنند. فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه بار دیگر بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان چون اطمینان از سلامت خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ، غذای آماده و لباس گرم برای تردد در مسیرهای مذکور تاکید کرد. وی یادآور شد: در صورت بروز هرگونه تخلف، خصوصا تخلفات مخاطره انگیز برای سایرین از سوی رانندگان، قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد و هیچ اغماضی در این زمینه نداریم.


جمعه 13 آذر 1394 ساعت 18:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن