تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815480688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوخت خودروهاي حامل زائران کربلا تا بازگشت آنها تامين شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۱۵ب.ظ)
سوخت خودروهاي حامل زائران کربلا تا بازگشت آنها تامين شود موج - شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران اعلام کرد اين شرکت تلاش مي کند تا سوخت خودروهاي حامل زائران کربلا تا بازگشت کامل آنها به ميهن به نحوي مطلوب تامين شود.
به گزارش خبرگزاري موج، بر اساس اعلام شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، با توجه به تفاوت تاريخ يک روزه اربعين در ايران و عراق و بازگشت انبوه زائران در فاصله ١٣ تا ١۵ آذر، اين شرکت با همکاري مناطق و نواحي پخش زيرمجموعه خود بويژه در نقاط مرزي (شلمچه، چذابه و مهران) تلاش مي کند تا تامين سوخت خودروهاي حامل زائران کربلا تا بازگشت کامل آنها به ميهن، به نحوي مطلوب انجام شود.
شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران افزود: جايگاه هاي سيار بنزين و گازوييل منطقه آبادان و ناحيه خرمشهر همچنان آماده براي خدمت رساني هستند.
با توجه به پيش بيني افزايش ورود زائران به کشور در روزهاي آينده، انتظار مي رود مصرف فرآورده هاي نفتي (بنزين و گازوييل) در ورودي هاي شلمچه و چذابه در استان خوزستان نيز بيشتر شود.
بر اساس اعلام شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، زائراني که از نجف و کربلاي معلا براي ورود به کشور به سمت اين نقاط مرزي حرکت مي کنند، نگراني بابت تامين سوخت نداشته باشند.
شرکت ملي پخش فرآوده هاي نفتي ايران تصريح کرد: جايگاه هاي ويژه خودرو هاي عراقي که در ايام برگزاري اربعين مواد نفتي به آنها با نرخ مصوب عرضه مي شد، به علت تعطيلي پايانه هاي مرزي عراق در هفته منتهي به اربعين غيرفعال شده اند، اما در صورت نياز خودروهاي امدادي، قابل بازگشايي و آماده عرضه فرآورده هاي نفتي خواهند بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن