تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804668084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف احتمالی رئال مثل حذف تیم المپیک


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حذف احتمالی رئال مثل حذف تیم المپیک
ماجرایی که برای رئال مادرید پیش آمده، همان اتفاقی است که تابستان 1390 برای تیم المپیک ایران رخ داد. بازی دادن که به یک سه اخطاره که در نهایت نتیجه 3- صفر را برایمان به یادگار گذاشت.

به گزارش " ورزش سه " اواسط یک تابستان گرم. سال 1390. همه امیدوار بودیم. تیمی داشتیم که می توانست طلسم 40 ساله را بشکند. حامد لک را درون دروازه داشت. شجاع خلیل زاده، رسول کر، میلاد فخرالدینی و مهرداد جماعتی را در خط دفاع، علی مرزبان، سامان آقازمانی، محسن مسلمان، آرش افشین و احسان حاجی صفی را در خط میانی و در نهایت کریم انصاری فرد را در نوک خط حمله. این فقط 11 مهره ارزشمند منصوریان را شامل می شد. نام بازیکنان ذخیره و آنهایی که می توانستند تیم المپیک را همراهی کنند را مرور کنید.

محمدرشید مظاهری، حسن جعفری، حمید علی عسگری، کمال کامیابی نیا، رضا حقیقی، حسین ابراهیمی، مهدی دغاغله، بختیار رحمانی، یعقوب کریمی و علیرضا جهانبخش. می شد صعود کرد، خیلی راحت و بی دردسر اما یک اشتباه کاخ آرزوهای این بازیکنان را ویران کرد. آنهایی که حالا هر یک برای خود اسم و رسمی دارند و البته برخی هایشان نیز از سطح اول فوتبال ایران دورشده اند.

اشتباه کشنده بود و غیرقابل توجیه. کادر فنی و سرپرستی تیم المپیک، بازیکنی سه اخطاره را در اربیل و بازی رفت مقابل عراق به زمین فرستاد. آن هم برای دقایقی کوتاه . فقط دو، سه دقیقه. نامش کمال کامیابی نیا بود. او تقصیری نداشت، کادر فنی و بخصوص سرپرستی که در راس آنها اصغر حاجیلو حضور داشت آخرین استعلام را از ای اف سی دریافت نکردند تا با حضور چند دقیقه ای کامیابی نیا در زمین، همه امیدهایمان ناامید شود. بازی رفت را یک – صفر بردیم اما 3- صفر باختیم! کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از بازی رفت کتباً به فدراسیون ایران اعلام کرد که کامیابی نیا محروم است ولی این نامه گویا «گم» شده بود !

کامیابی نیا در بازی رفت مقابل قرقیزستان در دقیقه 59 و در بازی برگشت در دقیقه 73 کارت زرد گرفته بود که با یک جستجوی ساده بر روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می شد گزارش هر دو بازی رفت و برگشت مقابل قرقیزستان را مشاهده کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که برخی از رسانه ها هم قبل از بازی رفت با عراق به این موضوع اشاره کرده بودند و حتی حضور کامیابی نیا در زمین باعث تعجب گزارشگر بازی نیز شد!

برای بازی برگشت هم راهی نداشتیم جز اینکه 4 گل وارد دروازه حریف کنیم و برای صعود مجوز بگیریم که این اتفاق رخ نداد. با روحیه ای پایین به ملاقات عراق رفتیم و 2- صفر شکست خوردیم. آن هم در ورزشگاه آزادی و مقابل چشمان حدود 20 هزار تماشاگر! آن تیم با یک اشتباه تاریخی از رسیدن به المپیک محروم شد. اشتباهی که کادر سرپرستی بیشترین نقش را در وقوعش ایفا کرد.

مشابه این اشتباه، این بار در نه در ایران که در اسپانیا رخ داد. رئال مادرید که در کوپا دل ری و مقابل کادیز با نتیجه 3- یک به برتری رسید، با بازی دادن به چریشف سه اخطاره متهم به انجام خطا شده و در آستانه واگذاری نتیجه بازی قرار گرفته است. اتفاقی درست مانند ماجرای تیم المپیک در زمان مربیگری علیرضا منصوریان و سرپرستی اصغر حاجیلو. این دو را می توان به فلورنتینو پرز و رافا بنیتس تشبیه کرد. البته فقط به دلیل تشابه در انجام یک اشتباه!

تیم امید رئال مادرید

ارسال به تلگرام


13:24  1394/09/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن