تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819994339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی بنیتز و رئال مادرید به سبک تیم امید علی منصوریان سوتی می دهندو احتمالاحذف می شوند!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وقتی بنیتز و رئال مادرید به سبک تیم امید علی منصوریان سوتی می دهندو احتمالاحذف می شوند!
رئال مادرید در آستانه حذف از کوپا دل ری است ، آن هم برای بازی دادن به یک بازیکن محروم.
به گزارش نامه نیوز ، تیره روزی های رئال مادرید با رافا بنیتز تمامی ندارد. او که مدام زیر فشار است و رئال مادریدش نتوانسته نتایج درخوری بگیرد ، حالا بعد از یک برد در کوپا دل ری در شرایطی قرار گرفته که احتمالا پرز باید کل تیم سرپرستی این باشگاه را اخراج کند. آنها که با 3 گل توانستند از سد کادیس بگذرند، حالا باورشان نمی شود که یکی گل زنان  شان دنیس چریشف از سال قبل دو اخطاره بوده و احتمالا از دور بازی ها حذف می شوند. در همان حین بازی بود که سایت آس این خبر را منتشر کرد و بلافاصله بعد از مسابقه ، مسئولان کادیس از رئالی ها شکایت کردند.

حالا برای این اشتباه ، تمام سایت های دنیا نوشته اند که رئال مجازات می شود. اگرچه این اشتباه در فوتبال دنیا غیرقابل باور است اما در ایران و پیش از این هم زیاد رخ داده. 4 سال قبل تیم ملی امید ایران به دلیل چنین اشتباهی از بازی های انتخابی  المپیک حذف شد. همان سال ، سپاهان اصفهان هم درحالی که به جمع 4 تیم برتر آسیا رسیده بود ، به دلیل استفاده از رحمان احمدی دو کارته ، از لیگ قهرمانان حذف شد!

در دیگر بازی های شب گذشته مهم فوتبال اروپا بارسلونا توانست با تیمی متشکل از بازیکنان ذخیره ویانوونسه را با نتیجه پر گل 6 بر یک شکست دهد. در انگلستان هم لیورپول 6 گل به ساوتهمپتون زد!



منبع: خبرآنلاین


۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن