تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد تند کانیزارس از حضور نویل در والنسیا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد تند کانیزارس از حضور نویل در والنسیا
سانتیاگو کانیزارس، اسطوره باشگاه والنسیا به انتقاد از حضور گری نویل روی نیمکت تیمش پرداخت و گفت که والنسیا جای کارآموزان نیست.

به گزارش "ورزش سه"، کانیزارس بیش از 400 بازی برای والنسیا انجام داده و دو قهرمانی لیگ به همراه این تیم کسب کرده است. گری نویل روز گذشته به عنوان سرمربی والنسیا معرفی شد و این اولین باشگاهی خواهد بود که نویل هدایت آن را بر عهده دارد. کانیزارس به انتقاد از حضور نویل پرداخت و گفت که والنسیا جای کارآموزان نیست.
او گفت:" در والنسیا ما هیچ چیز از گری نویل نمی‌دانیم، کاملا برایمان مجهول است. یک تحلیلگر خوب بودن با یک مربی خوب بودن یکی نیست. والنسیا تیمی نیست که در آن تجربه کسب کرد، اینجا ، جای کارآموزان نیست. سه سال پیش، باشگاه به مائوریسیو پیگرینو، بازیکن سابقش فرصت داد اولین تجربه مربیگری را داشته باشد. شباهت‌هایی با شرایط نویل وجود داشت ولی در پایان، این کار جواب نداد و برای همین است که من هم شک دارم.گری نویل به عنوان مربی چگونه است؟ هیچکس چیزی نمی‌داند زیرا او تجربه ای ندارد."

والنسیا تیم ملی انگلیس گری نویل(مربی)

ارسال به تلگرام


10:23  1394/09/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن