تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820812794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عطر «یار مهربان» در ماسوله جنوب پیچید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نامگذاری خیابان اصلی روستای گردشگری لایزنگان فارس به نام «کتاب»؛ عطر «یار مهربان» در ماسوله جنوب پیچید خیابان اصلی روستای گردشگری «لایزنگان» به نام کتاب نامگذاری شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، شورای اسلامی و دهیاری این روستا در اقدامی فرهنگی و کم سابقه خیابان اصلی لایزنگان را که از آن به عنوان ماسوله جنوب و پایتخت روستایی گل محمدی ایران یاد می شود به نام «کتاب» نامگذاری کردند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ آذر ساعت 18:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس، این تصمیم به مناسبت هفته کتاب در حالی در لای زنگان، روستایی از توابع بخش رستاق شهرستان داراب در فارس گرفته شد که موجی گسترده در تجهیز کتابخانه های روستایی و رونق آن ها در استان در حال روی دادن است. اکنون تابلو خیابان کتاب در خیابان اصلی روستا نصب شده است.
روستای گردشگری لایزنگان با جاذبه های متعدد تاریخی، یکی از بزرگترین تولید کنندگان گل محمدی در جهان می‌باشد و بالغ بر ۵۰۰۰ هکتار گلستان دیم محمدی و حدود ۵۰۰ هکتار گل محمدی آبی وجود دارد.
لایزنگان ترکیبی است از سه واژه"لای"(Lay) به معنی دره و "زینه" (Zena) که در زبان اوستایی زئننه(Zaenanah) به معنی هشیار و بیدار دل و "گان" پسوند مکان است و در کل به معنی دره‌ای که مردمی هوشیار در آنجا ساکنند.
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان داراب با مدیریت جعفر ماهار و با کتابخانه های عمومی آیت الله یحیی انصاری، کتابخانه شهدای جنت شهر، کتابخانه شهید یحیی برفی، کتابخانه عمومی فرهنگ فورگ و کتابخانه عمومی زنده یاد غلامحسین فرخنده فعالیت های گسترده ای را در زمینه ترویج کتابخوانی انجام می دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن