تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالعه زمان و مکان نمی شناسد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری گفت: مطالعه باید در جامعه نهادینه شود و زمان و مکان نمی شناسد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز (12آذر) در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه کتاب گلستان گفت: مطالعه در جامعه باید نهادینه شود تا شاهد رشد و توسعه فرهنگی جامعه باشیم.
وی افزود: انسانی که مطالعه می کند دچار بیماری هایی مانند آلزایمر نمی شود و مغز انسان مانند درختی عمل می کند که مدام در حال شاخه زدن و جوانه زدن است.
آیت الله شاهرودی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهایی که مراحل توسعه یافتگی را پشت سر گذاشته اند، وضعیت خوبی در سرانه مطالعه تعداد افراد کتابخوان دارند.
وی با بیان اینکه مطالعه زمان و مکان نمی شناسد، اظهار کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که اوقات استراحت و انتظار مردم برای دریافت خدمات در اماکن عمومی، با کتاب پٌر شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر جامعه با فرهنگ مطالعه عجین شود، مطمئنا به سمت توسعه و ترقی گام خواهیم برداشت.
وی عنوان کرد: مطالعه و کتابخوانی در جامعه باید تبدیل به یک فرهنگ شده و در جامعه نهادینه شود.
آیت الله شاهرودی با بیان اینکه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

پنجشنبه ، ۱۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن