تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801279696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در روز جهانی معلول مسابقه ویلچررانی در جیرفت برگزار شد + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در روز جهانی معلول
مسابقه ویلچررانی در جیرفت برگزار شد + تصاویر
در روز جهانی معلول مسابقه ویلچررانی در شهر جیرفت برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مسابقه ویلچررانی در جیرفت برگزار شد + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، رئیس اداره بهزیستی این شهرستان ظهر امروز در مسابقه ویلچررانی با تبریک روز جهانی معلول اظهار داشت: در شهرستان جیرفت دو هزار و 500 معلول وجود دارد که از این اداره خدمات دریافت می‌کنند. محمد رضا‌نژاد بیان داشت: در این هفته برنامه آموزش حرفه‌آموزی با همکاری ادارات فنی‌وحرفه‌ای، کار و صنایع دستی جیرفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح بازارچه خیریه معلولان در حسینیه شهدای جیرفت افزود: این بازارچه پذیرای علاقه‌مندان از ساعت 16 تا 21 است. رضانژاد تصریح کرد: معلولان با شرکت در اجتماع و انجام فعالیت‌های اجتماعی می‌توانند، توانمندی‌های خود را باور کرده و اعلام کنند، معلولیت محدودیت نیست.

رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: ادارات این شهرستان با مناسب‌سازی فضاهای خود می‌توانند، زمینه حضور معلولان را برای انجام امور روزانه خود فراهم کنند که این امر کمک بزرگی به این قشر از جامعه است. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: هیئت جانبازان و معلولان در رشته‌های تیر و کمان، والیبال نشسته و تنیس روی میز فعال است.

سلحشور سالاری با اشاره به مشکلات ورزشی معلولان جیرفت افزود: از جمله موارد مشکلات معلولان عدم فنس‌کشی محوطه تیراندازی با کمان بوده که به زودی این مشکل برطرف می‌شود. به گزارش فارس، در این مسابقه 20 معلول شرکت کردند که در پایان یاسر مولایی، یاسر پیراسته، علی‌اکبر پرویش به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.





انتهای پیام/80031/ت40

http://fna.ir/T3GA8Y





94/09/12 - 16:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن