تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821052879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می دهد آتش‌سوزی مجدد در بازار قدیم درگهان / هر دو حادثه مربوط به یک شخص است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می دهد
آتش‌سوزی مجدد در بازار قدیم درگهان / هر دو حادثه مربوط به یک شخص است
شهردار درگهان گفت: در آتش‌سوزی مجدد بازار قدیم درگهان یک باب مغازه پوشاک به دلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده است.

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی مجدد در بازار قدیم درگهان / هر دو حادثه مربوط به یک شخص است



یوسف دریانورد دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس در قشم اظهارداشت : در ساعت چهار بعد از ظهر امروز خبر آتش سوزی در بازار قدیم درگهان اعلام و ماموران ایستگاه آتش نشانی شهرداری درگهان به همراه تانکر های آب به محل حادثه اعزام شدند. وی با بیان اینکه در این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته افزود : در این سانحه یک باب مغازه پوشاک به دلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده است  .
شهردار درگهان با بیان اینکه در محل آتش سوزی تعدادی پوشاک وجود داشت خاطرنشان کرد: در حالی که آتش در حال گسترش بود آتش نشانان با کمک مردم موفق شدند آتش را خاموش کنند. دریانورد با بیان اینکه در بر آورد اولیه حدود 30 میلیون تومان خسارت به این فروشگاه وارد شده تاکید کرد: نامه های متعددی به هیئت های امناء بازارها از جمله بازار قدیم درگهان نوشته شده و اعلام نمودیم که هر بازار باید یک ماشین آتش نشانی کوچک خریداری کنند که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است . این مسئول با بیان اینکه شهرداری درگهان آمادگی دارد جهت حراست از جان و مال مردم با مجموعه های تجاری مستقر در درگهان و بازار قدیم همکاری خوبی داشته باشد ادامه داد: نه تنها نیاز است که هر مجموعه تجاری یک خودرو آتش نشانی کوچک داشته باشند بلکه ضروری است مدیران این مجموعه ها نسبت به نصب شیر آتش نشانی و سیستم اطفای حریق اقدام کنند.  شهردار درگهان با بیان اینکه بیش از هفت هزار واحد تجاری فعال در درگهان وجود دارد گفت: برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر ضروری است که هر چه سریعتر با برنامه ریزی مناسب، مسئولین شهرستان و از جمله سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به احداث دو ایستگاه آتش نشانی اختصاصی با شهرداری درگهان همکاری بیشتری داشته باشند. به گزارش فارس از قشم، در هشت روز گذشته نیز در شهر درگهان تعداد 17 باب مغازه پوشاک در پی آتش سوزی بازار قدیم درگهان قشم در آتش سوخت و شنیده ها حاکی است که هر دو حادثه آتش سوزی مربوط به یک شخص است که در نوع خود قابل تامل است. 



انتهای پیام / 88011/ت

http://fna.ir/N4N5T3





94/09/12 - 15:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن