تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813460943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس فدراسیون ووشو: برگزاری لیگ برتر ووشو با بیش از 10 تیم به این لیگ ضربه می زند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1115 1394/09/12
رئیس فدراسیون ووشو گفت: حضور 10 تیم در لیگ برتر ووشو نشان دهنده پویایی این رشته است و بیشتر شدن این تیم ها به برگزاری این لیگ ضربه می زند.
محسن علی نژاد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود: خوشبختانه از امروز مسابقات لیگ برتر ووشو با حضور 10 تیم آغاز شد که مطمعناً برگزاری چنین مسابقاتی به سود این رشته ورزشی است.
وی گفت: تیم های خوبی در این رقابت ها حضور دارند و آن چیزی که مسلم است اینکه نمی توان از همین روز نخست مشخص کرد که کدام یک از این تیم ها در نهایت می تواند قهرمان لیگ برتر شود.
علی نژاد در خصوص حضور ملی پوشان در لیگ برتر ووشو هم گفت: هر یک از تیم های حاضر در این رقابت ها می توانستند با 5 ملی پوش حضور پیدا کنند که البته تیم پارس جنوبی با امکاناتی که دارد توانسته ملی پوشان خوبی را به خدمت بگیرد البته این تعداد ملی پوش نمی تواند ضامن قهرمانی این تیم در لیگ امسال باشد.
رئیس فدراسیون ووشو افزود: قرار است این مسابقات در 10 هفته برگزار شود و پس از 4 ماه در 20 اسفند ماه قهرمان لیگ برتر ووشو مشخص شود.
علی نژاد گفت: ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

پنجشنبه ، ۱۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن