تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821018352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت انتخاباتي نامزدهاي احتمالي با دقت رصد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۴۱ب.ظ)
فعاليت انتخاباتي نامزدهاي احتمالي با دقت رصد مي شود موج - کرمانشاه - سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري از نظارت دقيق بر فعاليت نامزدهاي احتمالي انتخابات آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ شاه حسيني در شانزدهمين نشست ستاد انتخابات استان که در استانداري کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: برگزاري قانونمند انتخابات پيش رو يکي از دغدغه هاي جدي مديريت ارشد استان است که با جديت براي تحقق آن تلاش مي کنيم.
وي افزود: هر چند تا زمان ثبت نام رسمي نامزدها فرصت باقي است ولي فعاليت هاي غيررسمي موجود نيز بايد در چهارچوب قوانين جاري و با حفظ مصالح کلان کشور صورت گيرند. بديهي است در صورت مشاهده جرايم مشهود افراد خاطي به دستگاه قضايي معرفي شده و با آن ها برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري ادامه داد: هم اکنون نظارت دقيقي بر فعاليت هاي غيررسمي انتخاباتي در حال انجام است و ستاد انتخابات استان بر مبناي داده هاي گردآوري شده از فضاي موجود به برنامه ريزي براي برگزاري هرچه بهتر انتخابات پيش رو مي پردازد.
دکتر شاه حسيني افزود: اين نظارت دقيق قبل از برگزاري انتخابات، حين برگزاري و بعد از آن نيز ادامه خواهد داشت.
در دنباله اين نشست دبير ستاد انتخابات استان با تاکيد بر رصد مداوم فعاليت هاي انتخاباتي نامزدهاي احتمالي توسط فرمانداران اظهار کرد: اين رصد و نظارت به شکل مداوم در مرکز استان و شهرستان ها صورت گرفته و گزارش هاي آن در اختيار مراجع ذي صلاح قرار مي گيرد.
شاه آبادي افزود: هر چند اعلام نامزدي افراد تا زمان ثبت نام رسمي قطعي تلقي نمي شود ولي در شرايط فعلي نيز همه ملزم به رعايت قوانين و مصالح نظام هستند.
گفتني است در ادامه اين نشست کميته هاي مختلف عضو ستاد انتخابات استان گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته ارائه کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن