تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتاب سرنوشت امام موسي صدر از ربودن تا به امروز منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كتاب سرنوشت امام موسي صدر از "ربودن تا به امروز" منتشر شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كتاب "گزارش كميته پيگيري سرنوشت امام موسي صدر" رهبر شيعيان لبنان از ربودن تا به امروز توسط كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي دوره هفتم چاپ و منتشر شد.


به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا ، اين كتاب كه در 14 فصل چاپ شده است، نگاهي به زندگي امام موسي صدر ،‌ عوامل و زمينه هاي سفر امام موسي صدر به ليبي ، تحقيقات مقامات امنيتي لبنان ، نخستين تحقيق قضايي ايتاليا و دستاوردهاي آن ، اقدامات انجام گرفته در ايران، نگاهي به اسناد ساواك، نگاهي به سخنان معمر قذافي رهبر ليبي درباره ربودن امام موسي صدر و راهكارهاي مجلس شوراي اسلامي براي پيگيري قضيه امام موسي صدر را در بر مي گيرد.
در پيشگفتار اين كتاب مي خوانيم كه پس از 30 سال ، خانواده و هموطنان ايشان هنوز چشم به راه بازگشت او از ليبي هستند . رييس مجلس اعلاي شيعيان لبنان ، امام موسي صدر و دو همراه ايشان شيخ محمد يعقوب و استاد عباس بدرالدين به دعوت رسمي دولت ليبي در 25 اوت 1978 ميلادي مطابق با سوم شهريور 1357 هجري شمسي به اين كشور سفر كردند.
"از آن زمان تاكنون تمامي شواهد و قراين حاكي از اين است كه ربودن امام و همراهانش در ليبي اتفاق افتاده است و سران دولت ليبي به ويژه شخص قذافي مسئول اين حادثه هستند".
اين كتاب در 288 صفحه در قطع وزيري توسط كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در چاپخانه دفتر انتشارات اسلامي با شمارگان پنج هزار منتشر شده است.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن