تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اولین یادواره مردمی شهدای عراقی مدافع حرم


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: با حضور ابومرتضی فرمانده سپاه بدر عراق اولین یادواره مردمی شهدای مدافع حرم عراقی به همت هییت ایرانی خدام العباس در شهر کربلا برگزار شد.
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی تولی، همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله و در شب اربعین حسینی به همت هیئت خدام العباس علیه السلام اولین یادواره مردمی شهدای عراقی جبهه مقاومت اسلامی اسلامی با حضور سید ظهیرالحسن نقوی و ابومرتضی فرماندخ سپاه بدر کربلا در حسینیه قمر بنی هاشم شهر کربلا برگزار شد.
در این مراسم سیدظهیرالحسن نقوی، در سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری چنین یادواره هایی به شناخت جایگاه مقاومت کمک بسیاری می کند، افزود: شهدای مقاومت ثابت کردند که دفاع از اسلام مرز و جغرافیا نمی شناسد و هرکس از هر جغرافیایی می تواند در گمنامی تمام به احیا دین خدا کمک کند.
حجت الاسلام نقوی در ادامه به نزدیکی قلب های مبارزین و مجاهدین اشاره کرد و برگزاری یادواره شهدای عراقی توسط دانشجویان ایرانی را مصداق این نزدیکی دل ها دانستند.

در ادامه مراسم ابومرتضی فرمانده سپاه بدر کربلا ضمن تقدیر از خادمین هیئت خدام العباس به بیان خاطراتی از نبرد با تکفیری ها در جبهه های مقاومت پرداخت.
سپس از خانواده 10 شهید عراقی که در جبهه های جنگ علیه تکفیری ها به شهادت رسیده اند تجلیل شد.
در پایان ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]
برگزاری اولین یادواره مردمی شهدای عراقی مدافع حرم



برگزاری اولین یادواره مردمی شهدای عراقی مدافع حرم






چهارشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن