تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806612970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مسلمانان ۱۷ کشور اروپايي در مراسم اربعين حسيني(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲ق.ظ)
مدير شبکه جهاني ولايت خبرداد: حضور مسلمانان ۱۷ کشور اروپايي در مراسم اربعين حسيني(ع) موج -قم- صدها مسلمان از ۱۷ کشور اروپايي در مسير اربعين امسال حضور دارند که با تبليغ بيشتر در اروپا قطعا در سالهاي آينده شاهد حضور هزاران نفر در اين مراسم خواهيم بود.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسيني قزويني در جمع خبرنگاران با اشاره به برکات راهپيمايي اربعين گفت: اولين برکت و ثمره اين زيارت و راهپيمايي عمل به وظيفه خود يعني؛ تجديد بيعت با امام(ع) است.
وي افزود: هر امامي داراي عهدي با شيعيان است که شيعيان بايد حق ايشان را با زيارت قبرشان ادا کنند که اين اداي وظيفه به شفاعت امام(ع) مي انجامد.
مدير شبکه جهاني ولايت با اشاره به روايتي از امام باقر(ع) در خصوص زيارت قبر امام حسين(ع) توسط شيعيان گفت: ائمه ما زيارت امام حسين(ع) را در رديف اعمال واجب ياد کرده اند و اين عمل تنها عمل مستحبي است که وجوب آن براي شيعيان ذکر شده است.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني قزويني اظهارکرد: در روايات ما از امام صادق(ع) بيان شده است که اگر يکي از محبان ما به زيارت حضرت نرود و آنقدر خوب باشد که بهشتي باشد مقام او در بهشت در جايگاه ميهمان بهشت است نه يک نفر بهشتي که صاحب اين جايگاه باشد.
وي دومين ثمره زيارت اربعين را خودسازي دانست و گفت: پاداشي که امام صادق(ع) در زمينه زيارت قبر امام حسين(ع) بيان مي دارد متحير کننده است که اين روايت از روايات قوي است که هر کسي که به زيارت مي رود در هر گام گناهي از او بخشيده مي شود و حسنه اي به او داده مي شود و پس ا زيارت امام گناهان او در گذشته و آينده آمرزيده مي شود که بيانگر اهميت و جايگاه و مقام امام حسين(ع) است.
اين استاد حوزه بيان کرد: در اين مراسم، شيعيان و مسلمانان محب اهل بيت(ع) اعلام همبستگي و وحدت ميان اقوام و مذاهب را به منصه ظهور مي رسانند.
اربعين به صحنه نمايش قدرت اسلامي و ظلم ستيزي مبدل شده است
حجت الاسلام والمسلمين حسيني قزويني، راهپيمايي اربعين را وسيله اي براي آگاهي از مسايل سياسي و اقتصادي و اجتماعي مردم دانست و گفت: خوشبختانه امروز اربعين به صحنه نمايش قدرت اسلامي و ديني و ميتينگ ظلم ستيزي با محوريت امام حسين(ع) مبدل شده است.
وي افزود: مردم ما و محبان اهل بيت(ع) با حضور در اين مضجج شريف به دنياي کفر و استکبار هشدار مي دهندکه هيچگاه نبايد چشم طمع و دشمني به شيعيان و مسلمانان داشته باشند.
اين استاد حوزه خاطرنشان کرد: امسال معاون صدراعظم آلمان، در خصوص قيام امام حسين(ع) و در روز عاشورا پيامي داد که واقعا متحير کننده است که نشان مي دهد که غربي ها هم متوجه شده اند که شيعه چقدر مثبت و عقلاني و معتدل است و به همين خاطر براي فرار از تروريست ها و آشنايي با اسلام اصيل شيعه را مورد نظر قرار مي دهند.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني قزويني با بيان اين مطلب که امسال 50 تن از علماي اهل سنت که به تازگي شيعه شده اند در راهپيمايي هاي اربعين شرکت دارند گفت: همچنين 850 نفر از 17 کشور اروپايي در مسير اربعين امسال حضور دارند که با تبليغ بيشتر در اروپا قطعا در سالهاي آينده شاهد حضور هزاران نفر در اين مراسم هستيم.
وي با بيان اين که بايد از اين فرصت طلايي براي نشر و ابلاغ پيام دين بهره بگيريم زيرا امروز شاگردان مکتب اهل بيت(ع) حتي در رسانه هاي غربي مبلغ شيعه شده اند.
مدير شبکه جهاني ولايت با اشاره به سرمايه گذاري 87 ميليارددلاري عربستان براي تبليغ وهابيت در اروپا گفت: امروز در شهر کلن که سومين شهر بزرگ آلمان است و اهل سنت در آنجا پايگاه هاي بزرگ فرهنگي دارند شيعيان حتي يک مسجد کوچک هم ندارند.
بناي مسجد بزرگ از سوي آيت الله العظمي مکارم در کلن آلمان
وي افزود: بنا بر اين نياز مهم، آيت الله العظمي مکارم شيرازي از تصميم خود براي ساخت يک مسجد آبرومند براي شيعيان در کشور آلمان خبردادند که ساخت اين مسجد و مرکز بزرگ فرهنگي شيعيان، قطعا برکات بسيار زيادي در آينده خواهد داشت.
اين استاد حوزه علميه با ذکر اين مطلب که اين شبکه در ايام اربعين برنامه هاي متنوعي را پخش کرده است گفت: اين برنامه ها شامل 1000 دقيقه پخش زنده و از راهپيمايي اربعين و برنامه هاي زنده از کنار حرم امام حسين(ع ) به زبان هاي عربي و فارسي است.
وي افزود: شبکه جهاني ولايت، تنها شبکه ماهواره اي است که از هفته قبل روزي دو ساعت برنامه از کنار حرم حضرت سيدالشهدا(ع) برنامه زنده پخش مي کند و روزي دو تا چهار ساعت اين راهپيمايي به شکل مستقيم پخش شد.
مدير شبکه جهاني ولايت تصريح کرد: تا روز گذشته بيش از 1000 دقيقه اين مراسم به صورت زنده پخش شد و 5 هزار دقيقه نيز برنامه توليدي ضبط و پخش شده است.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني قزويني اين شبکه را تنها شبکه فعال شيعه در پاسخگويي به شبهات وهابيت ذکر کرد و گفت: 10 گروه علمي در اين شبکه فعاليت دارند که در هر يک از اين گروه ها اساتيد برجسته حوزه که کار تخصصي در زمينه فقه و قرآن و حديث و... انجام داده اند حضور دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن