تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820744154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور مجوز به 190 واحد خانه مسافر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۲:۴۱ق.ظ)
معاون گردشگري استان اردبيل خبر داد؛ صدور مجوز به 190 واحد خانه مسافر موج - معاون گردشگري استان اردبيل از صدور مجوز به 190 واحد خانه مسافر با 4 هزار و 339 تخت به منظور اسکان مسافران و گردشگران ورودي به استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، قادر تقي زاده با اشاره به بازنگري آيين نامه ايجاد، اصلاح، تکميل، درجه بندي، نرخ گذاري تأسيسات گردشگري و نظارت بر آن‌ها مصوب يازدهم شهريور سال 94 هيأت محترم دولت و شيوه نامه اجرايي خانه مسافر گفت: خانه مسافرهايي در استان به منظور فراهم کردن امنيت مسافران و تأمين اماکن اقامتي مطابق علايق مسافران با تنوع فرهنگي و اقتصادي و شناسنامه دار کردن، کنترل و نظارت بر اسکان گردشگران ساماندهي شده است.
وي با بيان اينکه بر اساس تصميمات اتخاذ شده، جامعه مراکز اقامتي استان به عنوان مجري طرح خانه مسافر انتخاب و مجوز آن از سوي سازمان مرکزي دريافت شده است، افزود: خانه مسافر ها واحدهايي هستند که برحسب شرايط بومي و منطقه اي صرفاً جهت اسکان مسافران مورد استفاده موقت قرار مي‌گيرند که مي‌تواند بر حسب تنوع ويلا، آپارتمان، سوئيت، خانه، اتاق و اقامتگاه‌هاي روستايي و عشايري باشد.
اين مقام مسوول اضافه کرد: براساس شيوه نامه مذکور، متقاضيان با درخواست کتبي و ارائه مدارک لازم در رابطه با مستندات مالکيت ملک، ارائه تأييديه استحکام بنا و بيمه ساختمان، بيمه مسووليت مدني براي کارکنان، اشخاص ثالث و مسافران، ارائه کارت معاينه بهداشت، گواهي عدم اعتياد، گواهي عدم سوء پيشينه کيفري، صلاحيت فردي و انتظامي و گواهي پايان خدمت، پروانه بهره برداري دريافت مي‌کنند.
وي از صدور 190 واحد پروانه بهره برداري خانه مسافر با 4 هزار و 339 تخت در شهرستان‌هاي سرعين، بيله سوار و نيز به منظور اسکان گردشگران ورودي باتوجه به نياز استان؛ به ويژه در شش ماهه اول سال جاري خبر داد و گفت: 171 واحد از اين خانه مسافرها با سه هزار و 915 تخت در شهرستان سرعين، 15 واحد در شهرستان بيله سوار با 357 تخت و چهار واحد در شهرستان نيز با 67 تخت فعاليت مي‌کردند.
تقي زاده با اشاره به اينکه مجوز واحدهاي شهرستان بيله سوار به جهت کمبود مراکز اقامتي و ورود سالانه نزديک به 500 هزار گردشگر به صورت يک ساله صادر مي‌شود، اظهار داشت: واحدهاي مستقر در شهرستان سرعين نيز به جهت فعاليت 157 مرکز اقامتي اعم از هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذير تنها در نيمه اول سال و ايام پيک مسافر مجوز فعاليت دارند.
وي به تهيه و نصب تابلو براي واحدهاي خانه مسافر در تمامي شهرستان‌هاي اين استان توسط مجري طرح اشاره و خاطر نشان کرد: تعداد شش کيوسک اطلاع رساني نيز در شهرستان سرعين براي ساماندهي خانه مسافر با راهنمايان مراکز مذکور که لباس‌هاي متحدالاشکل دارند در اين شهر مستقر شده و نسبت به ارائه خدمات به مسافران ورودي اقدام مي‌کنند.
معاون گردشگري استان با اشاره به برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي راهنمايان خانه مسافر مستقر در کيوسک‌هاي اطلاع رساني و مديران و کارکنان مراکز مذکور، يادآور شد: به منظور افزايش کيفيت خدمات اين مراکز، نزديک به 500 مورد از مراکز مذکور، بازديد به عمل آمده است که 410 مورد آن در سرعين، 112 مورد در بيله سوار و 30 مورد در شهرستان نيز بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن