تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۶ هزار حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: بالغ بر ۶۳ هزار زن سرپرست خانوار در استان از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند که ۴۵ هزار نفر از ایشان به علت فوت سرپرست تحت حمایت بوده و فرزندان یتیم آن ها از کمک های حامیان برخوردارند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صاحب نیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در گردهمایی مسوولان مراکز نیکوکاری استان با اشاره به جایگاه حساس این مراکز گفت: شناسایی توانمندی های منطقه، جذب خیران و نیکوکاران و رساندن خدمات در کمترین زمان ممکن از وظایف مراکز نیکوکاری است.
مهدی مجلس آرا شرایط مراکز نیکوکاری را حساس دانسته و افزود: در نگاه کلان، بیشترین وظایف کمیته امداد در آینده به مراکز نیکوکاری واگذار خواهد شد.
وی افزود: تجربه ثابت کرده است در هر موضوعی که مردم به آن وارد شدند، آن موضوع به سرانجام رسیده و موفقیت در آن حاصل شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ادامه با اشاره به همکاری ۴۶ هزار حامی نیکوکار با این کمیته تصریح کرد: افزایش تعداد حامیان نیکوکار ایتام و محسنین نشان دهنده اعتمادی است که مردم به مجموعه کمیته امداد و این طرح ها داشته اند و در مراکز نیکوکاری نیز باید این حس اعتماد تقویت و افزایش یابد.
وی میزان کمک های حامیان به ایتام در هشت ماهه گذشته امسال را بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده و خاطر نشان کرد: بالغ بر ۶۳ هزار زن سرپرست خانوار در ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
۴۶ هزار حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند






سه شنبه ، ۱۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن