تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنيتس: توپ طلا بايد به رونالدو برسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵ب.ظ)
بنيتس: توپ طلا بايد به رونالدو برسد موج-روز گذشته اسامي سه نامزد نهايي براي دريافت توپ طلاي سال 2015 اعلام شد و بر اين اساس، مسي، نيمار و رونالدو، وارد فاز پاياني اين رقابت شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، هرچند شانس مسي بيش از دو رقيب ديگرش است؛ با اين حال بنيتس در آستانه بازي با کاديز، از فوق ستاره پرتغالي تيمش اعلام حمايت کرد. رئال مادريد فردا از دور اول کوپا دل ري در زمين کاديز به ميدان خواهد رفت.
رافا بنيتس که تيمش پس از دو شکست در لاليگا مقابل سويا و بارسلونا، با پيروزي بر شاختار و ايبار توانست واکنش مناسبي از خود نشان دهد، در آستانه اين بازي به خبرنگاران گفت: رئال مادريد محکوم به موفقيت در همه جام هاست و به همين دليل بدون اين که کاديز را دست کم بگيريم، با تمام قوا مقابل اين تيم قرار خواهيم گرفت.
بنيتس در واکنش به شايعات اختلافش با خامس و ناراحتي اين بازيکن گفت: برخي فراموش کرده اند که خامس از يک مصدوميت دو ماهه به تازگي رها شده است. درمورد او کوچک ترين مشکلي وجود ندارد. هرچقدر بيشتر تمرين و بازي کند، سريعتر به همان خامسي تبديل خواهد شد که از او انتظار داريم.
او حمايت و اطمينان کامل مرا همراه خود دارد. در رئال مادريد، سطح رقابت بين بازيکنان بسيار بالاست و خامس که بازيکني فوق العاده بزرگ است، بايد در بالاترين سطح خودش قرار داشته باشد. از او همچون ديگر بازيکنان در مقابل ايبار راضي بودم.
با خامس صحبت کرده ام. ايده من واضح است و خودش هم مي داند. از او انتظار دارم در هر مسابقه، بهترين بازي خودش را انجام دهد، بطوريکه بهترين خامس را در زمين ببينيم؛ ستاره اي که هم گلزني کرده و هم پاس گل بدهد.
بنيتس در مورد وضعيت بنزما گفت: کريم چه در بيرون و چه در داخل زمين يک الگوي مناسب است. او جواني پر شور و هيجان و متعهد است که حمايت کامل ما را با خود دارد. کريم براي ما يک بازيکن کليدي محسوب مي شود. او يک بازيکن مهم در فاز تهاجمي رئال است و از اينکه او را در اختيار دارم به خودم مي بالم.
توپ طلا:من از رونالدو حمايت مي کنم و اين جايزه بايد به او برسد.
وضعيت مارسلو:او فاز نهايي بهبودي خود را پشت سر مي گذارد و حتي موفق شده است تا در تمرينات اخير، به کار با توپ بپردازد ولي بطور حتم به بازي برابر کاديز نخواهد رسيد. براي پر کردن جاي خالي او مشکلي نداريم.
بنيتس در اين نشست تاييد کرد: به رونالدو براي بازي فردا استراحت داده و او مقابل کاديز به ميدان نخواهد رفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن